4 תשובות
משפרים את האנגלית וחוץ מזה כלום תכלס
תבדקי אם אפשר לשלב :) למרות שטני לא חושבת, אצלי לא היה אפשר
אני בתור אחת שהייתה במגמת דיפלומטיה ממש ממליצה עליה
דרך אגב עזבתי כי פשוט היה מקצועות שאהבתי יותר :) זאת הייתה החלטה מאוד קשה לעזוב ואני מאוד מתגעגעת למגמה הזאת
שואל השאלה:
זה נשמע מתאים לי ומעניין אבל גם גיאוגרפיה ואני לא מצליחה לבחור!
אנונימית
^זה ממש לא נכון
המגמה נלמדת באנגלית.
לומדים שם אנגלית ברמה יותר גבוהה מחמש יחידות ברור, אבל לומדים שם פוליטיקה מסביב לעולפ ויחסי חוץ, מה שגרירים עושים, אזרחות ועוד כמה. לומדים דיבייטים ואיך להתווכח נכון, להעביר הרצאות