4 תשובות
אולי פשוט היא מבוגרת
שואל השאלה:
היא בת שנה וחצי
אנונימית
חשוב לדעת: מתוך אתר petnet

כלבים הינם מיוחדים, בכך שאין להם מחזור רבייה רציף כמו אצל שאר בעלי החיים. נקבות של כמעט כל בעלי החיים האחרים, לאחר שלב ההתבגרות, הינן בעלות מחזור רביה מתמיד, אלא אם הוא מופרע על ידי עונתיות, הריון או מחלה. בקרב כלבות קיימת תקופה ארוכה ללא פעילות רבייתית כלל האנאסטרוס, ותקופה זו מהווה חלק מן המחזור הרגיל שלהן.
לכלבות מחזור רבייה כל 7 חודשים בממוצע. כלבות מבויתות אינן מתרבות לפי עונה, למעט גזע מבוית אחד (בסנג'י). כלבות לא מבויתות, או מעורבות עם זאבים, מראות עונתיות ברבייה. כלבות מגזעים מסוימים עוברות מחזור רבייה לעיתים קרובות בהרבה מהממוצע; גזעים אלו כוללים את הרוטוויילר והרועה הגרמני.
כלבות עוברות מחזורי ייחום כל חייהן, למרות שהזמן בין מחזורי ייחום עלול להתארך ככל שהגיל מתקדם. לרוב הכלבות מחזורי ייחום סדירים לאורך חייהן, למרות שלכלבות מסוימות בעלות פוריות נורמאלית יש אי סדירות גדולה בזמנים שבין מחזורי ייחום לאורך חייהן.
גורמים שונים מעורבים בהתחלת מחזור ייחום בכלבות. שלבי מחזור הייחום משתנים בהתאם לאירועים פיזיולוגיים, שינויים פיזיים בכלבה, והתנהגות הכלבה והכלב בזמן שקורים שינויים אלה.

אבל בכל זאת כדאי לשלול בעיות
לבדוק שזה לא ממחלה כלשהי או בעיה
את יכולה לפני שאת מגיעה לבדוק עם הווטרינר אולי הוא יתן לך תסמינים לבדוק אם זה מגיע ממשהו אחר בטלפון שלא סתם תלכי לשם וזה יהיה נורמלי בסוף
שואל השאלה:
תודה!
אנונימית