7 תשובות
לא יקרה כלום
זה יהיה לזה פשוט השפעה הרבה יותר חזקה
ID1
שואל השאלה:
אמרו לי שיהיה לי חור בקיבה סתם שיקרו לי?
אנונימית
יהיה לך חור במוח זה לא חוויה נעימה השפעה חזקה של ריטלין
ID1
תקשיבי כעיקרון כרגע לא יקרה לך כלום אבל אם את תמשיכי לקחת זה באמת יכול לגרום לבעיות בקיבה (כמו שאמרת חור בקיבה)
אבל גם יש מצב שזה לא יעשה לך טוב לקחת את הכדור זה יכול לגרום לך לבחילות כאבי ראש ואולי הקאות גם
לא נראלי שיקרה לך משהו אם זה פעם אחת אבל תאכלי איזה חתיכת לחם עכשיו
זה מאוד תלוי בכדור ובהוראות היצרן,

בעיקרון יש כדורים 'קלים' שניתן לקחת ללא אוכל
מנגד, יש המון כדורים שהסיבה שחייבים לקחת עם אוכל זה כדי למנוע צרבת

לגבי ריטלין אני רואה באתר שאפשר לקחת גם וגם
כלומר
עם אוכל
או:
בלי אוכל

2 האפשרויות מתקבלות
אם את סובלת מבטן רגישה/צרבות עדיף לך לקחת עם אוכל

כל טוב+בריאות יקרה