5 תשובות
יהיה קשה... למה שלא תספרי להם?
עניין שלך.
זה בסדר.
כן
ID1
אם זה בגלל אנורקסיה אל תצומי אם את צמה כי את מבינה למה צריכים לצום תצומי
שואל השאלה:
לאלא אני רוצה לצום בגלל הדת, אני רוצה להתחזק.
ויש לי היום מבחן, לעשות מועד ב'? יהיה לי קשה במועד א
כי אני תמיד שותה ואוכלת משהו קטן
אנונימית
תגידי למורהנשלך שאת רוצה לצום ולכן לא יכולה לעשות היום תמועד ב