5 תשובות
יהיה קשה... למה שלא תספרי להם?
עניין שלך.
זה בסדר.
עניין שלך.
זה בסדר.
כן
אם זה בגלל אנורקסיה אל תצומי אם את צמה כי את מבינה למה צריכים לצום תצומי
שואל השאלה:
לאלא אני רוצה לצום בגלל הדת, אני רוצה להתחזק.
ויש לי היום מבחן, לעשות מועד ב'? יהיה לי קשה במועד א
כי אני תמיד שותה ואוכלת משהו קטן
לאלא אני רוצה לצום בגלל הדת, אני רוצה להתחזק.
ויש לי היום מבחן, לעשות מועד ב'? יהיה לי קשה במועד א
כי אני תמיד שותה ואוכלת משהו קטן
אנונימית
תגידי למורהנשלך שאת רוצה לצום ולכן לא יכולה לעשות היום תמועד ב
באותו הנושא: