5 תשובות
שואל השאלה:
קצת ארוך אבל זה חשוב, אז אשמח אם תקראו
האמת, לא הייתי הרבה בבית ספר הרבה זמן ואני חושב שאני חייבת הסבר ללמה, כי הרבה דברים לא נכונים הופצו לגבי למה זה קרה, זה בהחלט לא זה שנשרתי מהלימודים או משהו בסגנון, ועכשיו שאני כן חוזרת, חשוב לי כן להבהיר דברים מסוימים, שכן אני די חייב להבהיר אם לטובתי האישית אני רוצה להרגיש בסדר ובטוחה בבית ספר שאני חוזרת וכן להרגיש בסביבה יותר נוחה ממה שאני רגילה עליה, מה שאני הולכת להגיד בטח ובטח בקבוצה של הכיתה יהיה מאוד אישי, אבל אני די חייבת להגיד את זה כי אני באמת שונאת לשמור את זה לעצמי, ואני מעדיפה לחשוף דברים יותר "אישיים" ו כאשר זה מגיע לזה ולקבל אנשים שיפרשו את הסיטואציה לא נכון מאשר לחזור ולהמשיך לשמור את כל זה בתוכי:
דבר ראשון, למי שלא יודע, וזה רובכם, כי אפילו חברים קרובים בכיתה כמו שון לא בדיוק יודעים את זה אבל החיים שלי בבית ספר מאוד שונים מהחיים שלי בכל מסגרת אחרת וזה חלק מהסיבה שפרשתי.
אני סובלת מדיספוריה מגדרית מסוימת מגיל צעיר שדי הסתרתי במסגרת בית ספר כדאי להימנע מתגובות לא נעימות, ולכן, בכל מקום חברתי כמעט שהוא לא בית ספר, אני מזדהה כנקבה ולא כזכר, ומשתמשת בשם רוי במקום רועי כי זה שם שמתאים לשני המגדרים ושם שאני אישית מעדיפה, עכשיו, העניין הוא, שהבית ספר שלנו, לא משנה כמה הוא מייצג תמונה ליברלית ותמימה לא יכבד דבר כזה, ותמיד יהיו אנשים שינצלו את זה כדאי להפוך את העניין הזה לבדיחה, שחלק ממנה אני לא יכולה להאשים כי היא כן מגיעה משוק ואי-התרגלות מסוימת.
אבל הגעתי למצב שאני ישן, קם מאוחר ומרגיש מחוסר מסגרת ובכנות אם חלק מהסיבה שפרשתי הייתה להילחם בתחושת ריקנות, זה מה שאני מרגישה שאני מחוסרת מסגרת לכל כך הרבה זמן.
אז לכן להעדפה אישית, אני מעדיפה אם תפנו עליי בלשון נקבה ועם השם "רוי", אני לא אסקול אתכם אם לא, כי זה כן שינוי מאוד רדיקלי שלא ידעתם עד עכשיו אבל זה יותר מהעדפה אישית, זה חלק ממי שאני. ובכנות זה הרבה יותר חשוב למצב שלי יותר מכל "דרמה" או "רכילות" שזה יוכל לייצר.
דבר שני, אני כן רוצה לדבר על הכביכול "דרמה" שהייתי מעורבת בא בזמן שהלכתי, אני לא הולכת להגיד "מה" כי אני מרגיש שההודעה הזאת כבר אישית מדי (אבל עדיין מאוד הכרחית להמשכי בבית ספר וחזרה בטוחה) עכשיו אני לא הולכת למתק שום דבר, מה שקרה קרה, ואני כן חושבת שכן אם אני חוזרת אני אקבל תגובות עליה אז כן חשוב לי להגיד שזה בסדר אם תתעניינו, אבל בשום פנים ואופן אני לא עומדת להתייחס לתגובות שנועדו לתקוף אותי על כך שיצאתי על מקרה שכזה או את היחס לטרגדיה שקרתה לי כמשהו שחלק מהילדים בשכבה הפכו ל"דרמת בית ספר" ודי הורידו מהערך של מה שבאמת קרה
אני אחזור תוך כמה שבועות, כי כן צריך לסדר דבר כזה עם בית ספר ואני לא יוכל לחזור סתם ככה, אבל אני כן מעדיפה להתמודד עם האמת שלי, לא משנה כמה קשה, מאשר להמשיך לחיות ולשקר שהכל בסדר וזה למה אני שולחת את ההודעה הדרמטית הזאת.
קצת ארוך אבל זה חשוב, אז אשמח אם תקראו
האמת, לא הייתי הרבה בבית ספר הרבה זמן ואני חושב שאני חייבת הסבר ללמה, כי הרבה דברים לא נכונים הופצו לגבי למה זה קרה, זה בהחלט לא זה שנשרתי מהלימודים או משהו בסגנון, ועכשיו שאני כן חוזרת, חשוב לי כן להבהיר דברים מסוימים, שכן אני די חייב להבהיר אם לטובתי האישית אני רוצה להרגיש בסדר ובטוחה בבית ספר שאני חוזרת וכן להרגיש בסביבה יותר נוחה ממה שאני רגילה עליה, מה שאני הולכת להגיד בטח ובטח בקבוצה של הכיתה יהיה מאוד אישי, אבל אני די חייבת להגיד את זה כי אני באמת שונאת לשמור את זה לעצמי, ואני מעדיפה לחשוף דברים יותר "אישיים" ו כאשר זה מגיע לזה ולקבל אנשים שיפרשו את הסיטואציה לא נכון מאשר לחזור ולהמשיך לשמור את כל זה בתוכי:
דבר ראשון, למי שלא יודע, וזה רובכם, כי אפילו חברים קרובים בכיתה כמו שון לא בדיוק יודעים את זה אבל החיים שלי בבית ספר מאוד שונים מהחיים שלי בכל מסגרת אחרת וזה חלק מהסיבה שפרשתי.
אני סובלת מדיספוריה מגדרית מסוימת מגיל צעיר שדי הסתרתי במסגרת בית ספר כדאי להימנע מתגובות לא נעימות, ולכן, בכל מקום חברתי כמעט שהוא לא בית ספר, אני מזדהה כנקבה ולא כזכר, ומשתמשת בשם רוי במקום רועי כי זה שם שמתאים לשני המגדרים ושם שאני אישית מעדיפה, עכשיו, העניין הוא, שהבית ספר שלנו, לא משנה כמה הוא מייצג תמונה ליברלית ותמימה לא יכבד דבר כזה, ותמיד יהיו אנשים שינצלו את זה כדאי להפוך את העניין הזה לבדיחה, שחלק ממנה אני לא יכולה להאשים כי היא כן מגיעה משוק ואי-התרגלות מסוימת.
אבל הגעתי למצב שאני ישן, קם מאוחר ומרגיש מחוסר מסגרת ובכנות אם חלק מהסיבה שפרשתי הייתה להילחם בתחושת ריקנות, זה מה שאני מרגישה שאני מחוסרת מסגרת לכל כך הרבה זמן.
אז לכן להעדפה אישית, אני מעדיפה אם תפנו עליי בלשון נקבה ועם השם "רוי", אני לא אסקול אתכם אם לא, כי זה כן שינוי מאוד רדיקלי שלא ידעתם עד עכשיו אבל זה יותר מהעדפה אישית, זה חלק ממי שאני. ובכנות זה הרבה יותר חשוב למצב שלי יותר מכל "דרמה" או "רכילות" שזה יוכל לייצר.
דבר שני, אני כן רוצה לדבר על הכביכול "דרמה" שהייתי מעורבת בא בזמן שהלכתי, אני לא הולכת להגיד "מה" כי אני מרגיש שההודעה הזאת כבר אישית מדי (אבל עדיין מאוד הכרחית להמשכי בבית ספר וחזרה בטוחה) עכשיו אני לא הולכת למתק שום דבר, מה שקרה קרה, ואני כן חושבת שכן אם אני חוזרת אני אקבל תגובות עליה אז כן חשוב לי להגיד שזה בסדר אם תתעניינו, אבל בשום פנים ואופן אני לא עומדת להתייחס לתגובות שנועדו לתקוף אותי על כך שיצאתי על מקרה שכזה או את היחס לטרגדיה שקרתה לי כמשהו שחלק מהילדים בשכבה הפכו ל"דרמת בית ספר" ודי הורידו מהערך של מה שבאמת קרה
אני אחזור תוך כמה שבועות, כי כן צריך לסדר דבר כזה עם בית ספר ואני לא יוכל לחזור סתם ככה, אבל אני כן מעדיפה להתמודד עם האמת שלי, לא משנה כמה קשה, מאשר להמשיך לחיות ולשקר שהכל בסדר וזה למה אני שולחת את ההודעה הדרמטית הזאת.
אנונימי
את כל כך אמיצה. אני גאה בך, באמת. בהצלחה בהמשך הדרך 3>
כל הכבוד!! איזה אלופ.ה אחתת.דד!! וואוו!! מאחלת בהצלחהה❤❤
ולשאלה- נראה לי שזה בסדר
ולשאלה- נראה לי שזה בסדר
אנונימית
אני לא הייתי כותבת , אני חושבת שבשבילי זאת חשיפה יותר מידי ואני לא אוהבת את זה
בעיניי אתה לא חייב לאף אחד שום דבר ואתה לא צריך להסביר כלום
אבל זאת אני
תעשה מה שנכון לך
בעיניי אתה לא חייב לאף אחד שום דבר ואתה לא צריך להסביר כלום
אבל זאת אני
תעשה מה שנכון לך
אם את מרגישה שזה צריך להיעשות- לכי על זה. ממליצה לקצר טיפה את המכתב ולתמצת את זה יותר כי בסופו של דבר יש שורה תחתונה. אבל באמת שאפו על האומץ. מטורף שלך :)
באותו הנושא: