7 תשובות
אם לא נעים לה תפסיקי
אם זה מציק לה אז כן
אנונימית
אם זה מפריע לה , אז כן
כן,אם זה לא נעים לה
תפסיקי
שואל השאלה:
היא יודעת שזה בצחוק אבל לפעמים נמאס לה
וגם היא אומרת לי דברים כאלו
אנונימית
תפסיקי
למרות שזה אחלה כינוי ואני הייתי ממש שמחה שמישהו יקרא לי ככה
שואל השאלה:
אבל היא גם קוראת לי ככה
אנונימית