7 תשובות
אם לא נעים לה תפסיקי
אם זה מציק לה אז כן
אנונימית
אם זה מפריע לה , אז כן
כן,אם זה לא נעים לה
תפסיקי
תפסיקי
שואל השאלה:
היא יודעת שזה בצחוק אבל לפעמים נמאס לה
וגם היא אומרת לי דברים כאלו
היא יודעת שזה בצחוק אבל לפעמים נמאס לה
וגם היא אומרת לי דברים כאלו
אנונימית
תפסיקי
למרות שזה אחלה כינוי ואני הייתי ממש שמחה שמישהו יקרא לי ככה
למרות שזה אחלה כינוי ואני הייתי ממש שמחה שמישהו יקרא לי ככה
שואל השאלה:
אבל היא גם קוראת לי ככה
אבל היא גם קוראת לי ככה
אנונימית
באותו הנושא: