4 תשובות
האמת שתמיד חשבתי על זה. אני חושבת אבל שמין ומגדר זה לא אותו דבר לכן כנראה את עדיין לסבית אבל אל תקחי אותי במילה
לא, את לסבית
אנונימית
לסבית כי pronouns זה מגדר ולא מין
לא, את עדיין לסבית