התחברות
הרשמה
קיללתי את ידיד שלי בשיחה הייתי על רמקול ואמא שלו שמעת מה אני עושה??
הוא ילד טוב כזה ושמעתי אותה צועקת
13 בדצמבר 2021, 21:43
שיחות
3 תשובות
תתנצלי
ש
שאלתי?
אין מה לעשות חחח כולם מקללים זה לא כזה נורא
א
אנונימיתאמיתית
נדפקת
כ
כינוי יפה מאוד מאוד מאוד
באותו הנושא:
אתמול הייתי בשיחה בדיסקורד עם ידידים מהכיתה וחברים שלהם, בצחוק אחד מהם גנח והם ביקשו שאני אגנח לצחוקים, לגנוח פעם הבאה?
כשאתם מקבלים שיחה אתם מדברים עם הטלפון באוזן או שמים על רמקול ?
תקשיבו הייתי בשיחה ואיכזבתי אותו מה עושים אני רוצה שהשיחה הבאה לא תאכזב
לישון כל לילה בשיחת טלפון (השיחה על רמקול והטלפון מטר מהמיטה בערך , זה בסדר?
הייתי בשיחה עם ידיד שלי ..
אני בשיחה עם ידידה, אין לנו נושאי שיחה יש לכם שאלות מענייות לשאול?
ידיד שלי במהלך שיחה אמר לי שידידה שלו חולת סרטן מה לענות על זה
איך לדעת אם שמו אותי על רמקול בשיחה?
למה שאני בשיחה באייפון אני לא שומעת כלום עד שאני שמה על רמקול?
הייתי בשיחה עם ידיד שאנחנו קצת בקטע וגם עם חבר שלו..
אם הייתי בטלפון בשיחה של זום ותוך כדי הייתי באינסטגרם יכולים לראות את זה?