אני רק צריכה שיוסיפו 1000 שקל בערך אפילו פחות בתור מתנה.. אני שנתיים תקועה עם גלאקסי דפוק ואני ממש רוצה אייפון עם מצלמה טובה. אני עושה כל מה שמבקשים ממני, מביאה ציונים טובים ולא יותר משעתיים ביום על הטלפון ולמרות זאת ההורים שלי לא סומכים עלי ומחקתי בגללם את כל הרשתות החברתיות ואני כבר עוד שניה בת 16 ואני רוצה מצלמה נורמלית ושיתחילו לסמוך עלי כמו שההורים של חברות שלי שסומכים עליהן. מה אתם אומרים?