התחברות הרשמה

חיילים גובניקים שעושים יומיות באיזה שעה אתם קמים כל בוקר?

באיזה שעה אתם קמים כל בוקר? רוצה לדעת אם 6 וחצי זה שעה מוקדמת מידי לקום או שזה נחשב נורמלי
13 בדצמבר 2021, 16:10
בוקרשינהעייפות    
תשובה אחת
בת דודה שלי הייתה קמה ב7
S
Star girl
באותו הנושא:
גובניקים שעושים יומיות אלו חיילים שלא השקיעו בצו ראשון?
חיילים ות שעושים יומיות
גובניקים שעושים יומיות מקבלים מדי ב עדיין?
חיילים שעושים בסיס סגור ולא יומיות, מגיעים בימי ראשון והולכים בחמישי או שישי?
גובניקים עם יומיות בצבא? איך קיבלתם יומיות?
למה כולם פה נגד גובניקים? בלי גובניקים לא יהיה מי שייגס חיילים (לשכת גיוס)
למה גובניקים יכןלים לצאת לעבוד ולעשות יומיות וקרביים נידפקים מה יוצא לנו מזה שלהם לא?
בנות אני גובניק שעושה יומיות זה מוריד לכן?
יש כאן חיילים? קרבי או גובניקים?
מה חיילים שעושים יומיות עושים כשהם חוזרים הביתה?
גם חיילים שעושים יומיות שמים מדי ב?