24 תשובות
למה שלא ישקמו יערות?
למה שלא יעברו לטבעונות?
למה שלא יפסיקו את השימוש בפלסטיק?
למה שלא יפסיקו לקנות מוצרים שיוצרו בסין?
ככה זה. זה לא משתלם.
למה שלא יעברו לטבעונות?
למה שלא יפסיקו את השימוש בפלסטיק?
למה שלא יפסיקו לקנות מוצרים שיוצרו בסין?
ככה זה. זה לא משתלם.
כסף מנהל את העולם, לא ערכים.
כי בני אדם חושבים רק על עצמם וכל מה שמעניין אותם זה כסף.
כי זה אשכרה לא מעניין אף אחד
מרוב שהם נמצאים בסכנת הכחדה, הם עכשיו במספרים הכי גדולים שלהם בהיסטוריה המתועדת.
cuz no one cares, and no one should care i this case.
כי בני אדם הם יצור מגעיל ^-^ לא אכפת לאף אחד חוץ מעצמו ^-^ וזאת עובדה כמו שכולם יכולים לראות
כי הרבה חיות בסכנת הכחדה.
גם פינגווינים, צבים, אלבטרוסים (סוגי ציפורים נדירים).
גם פינגווינים, צבים, אלבטרוסים (סוגי ציפורים נדירים).
אוי אוי אוי דובי קוטב בדיוק הבעיה שלי עכשיו
למה שזה יעניין מישהו
דובי קוטב זה החיה האהובה עליי הלוואי ויעשו משהו בנושא ):
תיראי דובי קוטב הם אחד מהחיות היחידות שבפועל צדים בני אדם. לא יודעת למה לא עושים כלום אבל במחשבה אחרת מזה יתרום לנו להציל משהו שרוצה לצוד אותנו
כי בני אדם אנוכיים ותאוותנים
או אלה המנהלים את העולם, יותר נכון..
או אלה המנהלים את העולם, יותר נכון..
כי לאנשים אכפת רק מכסף
לעולם לא אכפת משום דבר. החברה שלנו מתאבדת במקום לקחת תרופות (למי שלא הבין את המטפורה, אנחנו הורסים את העולם ותורמים להשמדה של עצמנו במקום להשתקם)
יש מלא סכנות אחרית בעולם. וזה עצוב:((
גם לא עושים כלום בנוגע לחיות אחרות שנמצאות בסכנה בעולם, הלוואי ובאמת היו עושים משהו עם זה, ולא רק ישחקו על מה ממשלות יבזבזו את הכסף שלהם. כאילו באמת, קצת הכפתיות?
את האמת שעושים מה שיכולים אבל 1 רחוק ומסכן חיים 2 יש ככ הרבה דברים חשובים יותר כי הם בנתיים יכולים להסתדר אין אף אחד שמפריע להם אבל לנו יש חתיכת קורונה ובקושי חתיכת מטבע
וזה לא שבקושי עושים משהו דווקא כן למשל לא מזמן החזירו זן של ציפור שנכחדה בגלל שיאכלו אותה והיא הייתה אחלה ככובע
יש עוד הרבה הרבה חיות בסכנת הכחדה...
לא רק דובי הקוטב
לא רק דובי הקוטב
אבל למה זה האחריות שלנו להציל אחיות אחרות? הריי 99% מכל מה שאי פעם חיי פה נכחד. חיות כל הזמן באות והולכות, הכחדה זה בין הדברים הכי טבעיים שקיימים על כדור הארץ. אז למה אנחנו ביכלל צריכים להציל אותם?
מה את מצפה שיעשו? יביאו להם עוד קרח לחיות עליו? חוץ מלהפחית בזיהום האוויר והחמרה של ההתחממות הגלובלית אין הרבה מה לעשות...
כי לא כל האנשים מוכנים לתרום מעצמם בשביל זה , חבל. אבל אי אפשר להאשים אותם כי זה קשה לשנות את השגרה שלנו ברגע.
כסף, אבל בעיקר פוליטיקה.
באותו הנושא: