11 תשובות
לא זה לא מוסרי הדבר הזה
שואל השאלה:
sailor אם זה מזכיר לכל האנשים ביחד את אותה אסוציאציה אז מאוחר מדי לעבור אחד אחד ולהגיד לו שהוא חסר כבוד, היא כנראה מוצדקת.
sailor אם זה מזכיר לכל האנשים ביחד את אותה אסוציאציה אז מאוחר מדי לעבור אחד אחד ולהגיד לו שהוא חסר כבוד, היא כנראה מוצדקת.
אנונימית
לא בעד הדבר הזה בכלל אני מחלימה וחושבת שמה שבנט עושה כבר הופך את המדינה לדיקטטורית הוא ולפיד בטוח מתכננים לשלוט כאן מה שקורה פה לא הגיוני בעליל
אנונימית
אשכרה דיקטטורה, מזעזע בעיניי
אנונימית
חבל צמיד זה משהו שאפשר לגנוב, אולי פיתרון יותר מתאים יהיה כוכב צהוב תפור על הבגד של לא מתחסנים, וירוק על כן מתחסנים
יש שיקראו לזה טלאי
אני לא באמת רואה הבדל, לוקחים אדם מכריחים לקחת זריקות עם חומרים אחרת הוא יהיה נעול מחוץ לחברה, ומסמנים אנשים עם צמידים כמו תרנגולים
יש שיקראו לזה טלאי
אני לא באמת רואה הבדל, לוקחים אדם מכריחים לקחת זריקות עם חומרים אחרת הוא יהיה נעול מחוץ לחברה, ומסמנים אנשים עם צמידים כמו תרנגולים
מסכימה עם כל מילה ומילה שנאמרה כאן^^
אנונימית
אומנם אני בכלל לא בעד החיסונים
ומסכימה איתך מן הסתם חח
הם יודעים מה הם עושים זה בכוונה הם רוצים יותר ויותר להידחף לאנשים בחופש שלהם
רק שהם לא חושבים על אלה שיצאו עליהם
ומסכימה איתך מן הסתם חח
הם יודעים מה הם עושים זה בכוונה הם רוצים יותר ויותר להידחף לאנשים בחופש שלהם
רק שהם לא חושבים על אלה שיצאו עליהם
לממשלה לא אכפת מהבריאות של אף בן אדם הם עושים הכל בשביל לעמוד בהסכם עם פייזר !! זה כל מה שחשוב להם!! רוב הסיכויים שהמדינה התחייבה לחסן מספר מסוים של אנשים במספר מסוים של מנות
אנונימית
שואה 2
אנונימית
בוא תגזים עוד קצת!
סך הכל צמיד שיעזור לשמור על הבריאות של כולנו כולל על שלך למה לעשות מזה כזה סיפור
סך הכל צמיד שיעזור לשמור על הבריאות של כולנו כולל על שלך למה לעשות מזה כזה סיפור
אנונימית
בתור תומך חיסונים מובהק, זה לא מוסרי. זה גורם לי להיזכר בתקופות חשוכות בהיסטוריה.
באותו הנושא: