7 תשובות
כן למה לא
שואל השאלה:
רק תן לי סיבות למה זה מקצוע גברי יותר בבקשה
מזתומרת למה זה מקצוע גברי יותר חחח זה לא נשמע הגיוני אולי תמציא משהו כמו שיותר גברים עוסקים במקצוע הזה או ש85% מהגברים עוסקים במקצוע הזה.
אנונימי
שואל השאלה:
נו כן יש יותר גברים מנשים במקצוע אבל למה?
רשמתי כבר שהנדסה זה יותר עובדה פיזית וקשה
שואל השאלה:
מה עוד יש לרשום?
אבל זה לא נכון. הנדסה היא לא עבודה פיזית בכלל, מהנדס מנסה לחשוב על פתרונות לבעיות, בעיקר כאלו שדורשות הרבה חשיבה וכלים מתמטיים. אישה יכולה לעשות את זה טוב בדיוק כמו גבר, ואין שום יתרון מולד לגברים בתחום.
אמנם יש הרבה יותר גברים בתחום, אבל זו מגמה שמשתנה, והיא מושפעת גם הרבה מהסביבה. חלקה גם בגלל שיותר גברים נמשכים לכיוון, אבל זה לא אומר שום דבר על ההתאמה של נשים שכן רוצות ללמוד הנדסה.
אולי כדאי שתיקח את הסיבות האלו ותכתוב למה זה דווקא מקצוע שמתאים לנשים שיכולות להיות מהנדסות מצוינות
זה גברי כי גברים הם חכמים, זה מה שרצית לשמוע?