התחברות
הרשמה
זה הגיוני לאהוב מישהו ברמה כלכך מוגזמת?
כאילו אני חולמת עליו
אני מקנאה שהוא עם בנות אחרות
אני מדמיינת אותנו בעתיד
אני רושמת עליו מגילות
כל פעם שאני רואה אותו יש לי פרפרים
אבל אני מפחדת שזה מוגזם מידע
12 בדצמבר 2021, 22:05
התאהבות
2 תשובות
הגיוני כן
B
Bungalow Bill
כן
K
Khal
באותו הנושא:
יש לי כל-כך הרבה אהבה לתת, כלכך הרבה לתת מעצמי, אני כל-כך רוצה לאהוב...
אני עוד כמה ימים טסה,ואני מצפה לזה כלכך ברמה הזויה.
זה הגיוני שבכיתי מרוב יופי של מישהו כי הוא כלכך יפה שאני לא יכולה להסביר אמאלה
אני כלכך לא פוטוגני ברמה קיצונית שאני לא דומה לעצמי בתמונות ואומרים לי שאני יפה במציאות זה הגיוני?
למה כלכך חשוב לאהוב את עצמך?
איך ישלו גבות כלכך עבות ברמה מוגזמת?
אני כלכך אוהב נשים איך אפשר להפסיק לאהוב אותן?
הגיוני שאני בכיתה יא ואני עדיין מרגישה כלכך קטנה?
זה טוב אם בן אדם ממש אוהב את עצמו?אבל הוא צנוע,או שאתם חושבים שדווקא לא כלכך לאהוב את עצמך ברמה כזאת זה טוב יותר?
גם לכם בזוגיות יש ימים כלכך רעים שבאלכם להיפרד ויש ימים שאתם מרגישים מאוהבים ברמה הזויה?
הגיוני שזה כלכך מעצבן אותי? למה?