7 תשובות
כי פעם חשבו שהיא מייננת, כיום לא באמת אומרים את זה יותר, זה רק האנשים שעדיין לא מפנימים שזה לא נכון
היא בכל זאת מסוכנת למוח ולנו כי זו קרינה פשוט
שואל השאלה:
^^
יש גם מאכלים שאתה אוכל כל הזמן שמפיצים קרינה, זה לא אומר שהקרינה היא מספיק חזקה כדי לפגוע בתאים בגוף
אנונימי
פעם חשבו כך, הבעיה היא שיש עדיין אנשים שחושבים כך, אבל, חשיפה ממושכת לקרינה כזאת במשך 6 שעות רצופות עלולה להתחיל להשפיע (כאב ראש, כאב בטן וכדו') אומנם הילדים של היום יותר חסינים בפני קרינה כי הם נולדו לתוך זה , אז להם בטח יקח 10 שעות עד שיופיעו תסמינים:)
יום טוב
הקרינה לא מפחידה, הבהייה במסך בעייתית. זה מעייף את העיניים נורא, אנחנו כחיות שעוד לא התפתחו להיסתכל על משהו מקרוב כל הזמן הורס לנו את העיניים. קחו הפסקה בשביל לתת לעיניים לנוח
^ לא בטוחה שזה לגמרי נכון.
אם הייתה בעיה אמיתית כזאת היינו רואים ושומעים על זה מזמן. כמה אנשים באמת נפגעים משימוש במכשיר שמשדר קרינה לא מייננת? אף אחד.
אנחנו לא נפגעים מהקרינה, אנחנו ניפגעים מהשימוש עצמו:
-ליהיות קרוב מידי למסך
-פוגע בעיניים
- פוגע בגב ובצוואר ממש
- פוגע בנפשיות (כי התמכרות למכשירים זה שכיח הכי כל דבר יכול ליהיות ממכר)
-כאב ראש כן, אבל לא ביגלל הקרינה

אתה לא הופך לרגיש יותר ביגלל הקרינה, אתה ניהיה רגיש יותר ביגלל ההמשכיות של השימוש. זה כמו לדפוק עם פטיש על האצבע כל יום שאתה בטלפון - כל יום. אין זמן לגוף להחלים כי אנחנו כל הזמן תקועים שם
כי גם חשיפה לקרינה בלתי מייננת יכולה להיות לא בריאה.
היא אומנם כנראה לא תהרוג אותך מייד (לא ברמות שמאושרות לשימוש), אבל כן יכולה לגרום להופעת תסמינים כמו כאבי ראש, עייפות, דופק לב לא סדיר, נימול בידיים ועוד. אחרי כמה שנים של חשיפה יכולה להתפתח רגישות מיוחדת ואז התסמינים יופיעו מהר יותר, יהיו קשים יותר וישארו גם אחרי הפסקת החשיפה.

לכן ההמלצה שלי היא להחשף כמה שפחות ולהעדיף ציוד חוטי שפולט פחות קרינה בלתי מייננת בהשוואה לאלחוטי וסלולרי. למשל שימוש במחשב ביתי קווי חוטי במקום בסלולרי או במחשב אלחוטי.