11 תשובות
חושבת שכן
זה לא נראה לי נחשב לפופ. (^^^, קייפופ זה קיצור של מוזיקה פופולרית בקוריאנית, לא פופ קוריאני..)
אני אוהב מאוד את fantasia וrush hour שלהם
אני אוהב מאוד את fantasia וrush hour שלהם
לפי גוגל
זה היפהופ/ראפ
זה היפהופ/ראפ
???? למה קיבלתי מינוסים. אני פשוט אומר שעובדתית קייפופ זה פופ קוריאני כי פופ זו מוזיקה פופולארית זו ליטרלי ההגדרה יש גם פופ מטאל האם זה מטאל של נועה קירל? לא, זה פשוט מטאל פופולארי.
^לפי מה שאני יודע, פופ זה ז'אנר שמתאר סגנון מוזיקה מסויים (שמשתנה עם הזמן) והוא לא מתאר את השיר, או את כל הגיוון שיש בקייפופ (אני לא נתתי את המינוסים, מן הסתם)
"בהתאם להקשר, מוזיקת פופ (באנגלית: pop music) היא קיצור למונח מוזיקה פופולרית, בייחוד בשנים האחרונות, מונח המתאר ז'אנר של המוזיקה הפופולרית." (מוזיקת פופ, ויקיפדיה)
"קיי-פופ (באנגלית: k-pop, קיצור של korean pop פופ קוריאני או korean popular music מוזיקה פופולרית קוריאנית)" (קיי-פופ, ויקיפדיה)
רק בגלל שהוא נשמע אחרת ממוזיקת פופ מערבית, לא אומר שהוא בעצמו לא פופ. הוא פשוט פופ מהמקום שממנו מגיע. למה? כי הוא *פופולרי*, כי ככה זה עובד. הוא נשמע אחרת ממוזיקת פופ מערבית, כי זה פופ קוריאני. הוא עדיין סוג של פופ.
"קיי-פופ (באנגלית: k-pop, קיצור של korean pop פופ קוריאני או korean popular music מוזיקה פופולרית קוריאנית)" (קיי-פופ, ויקיפדיה)
רק בגלל שהוא נשמע אחרת ממוזיקת פופ מערבית, לא אומר שהוא בעצמו לא פופ. הוא פשוט פופ מהמקום שממנו מגיע. למה? כי הוא *פופולרי*, כי ככה זה עובד. הוא נשמע אחרת ממוזיקת פופ מערבית, כי זה פופ קוריאני. הוא עדיין סוג של פופ.
^טוב לדעת, אני פשוט אמשיך להגיד שזה לא רק פופ, כי זה די מטעה, במיוחד אם אתה לא מדרום קוריאה, אני מכיר אנשים שחושבים שאני מקשיב רק לשירים כמו dynamite וboy with luv רק בגלל שהם יודעים שאני אוהב קייפופ. (ואני לא אוהב את השירים האלה)
אומייגאד כמובן שזה לא רק פופ בגלל זה קוראים לזה קייפופ זה פופ קוריאני מוזיקה פופולארית בקוריאה זה לא מטעה אנשים פשוט לא יודעים מה ההגדרה של פופ
^אתה קולט שזו ההגדרה של מוזיקת פופ, כן? מוזיקה פופולארית. זה ליטרלי מה שזה.
וואלה אחד השירים שלהם
מונסטה אקס 3>
זה שיר וואו
אני ממליצה לך בעיקר על האלבום החדש שלהם שאני בדיוק שומעת חחח
tied to your body , blame me , secrets
האהובים עליי לבנתיים
גם האלבום one of a kind ו- no limit (גם הוא יצא לא מזמן) טובים ממש!
הם להקה מדהימה
זה שיר וואו
אני ממליצה לך בעיקר על האלבום החדש שלהם שאני בדיוק שומעת חחח
tied to your body , blame me , secrets
האהובים עליי לבנתיים
גם האלבום one of a kind ו- no limit (גם הוא יצא לא מזמן) טובים ממש!
הם להקה מדהימה
באותו הנושא: