22 תשובות
כן ואני בת 19
אין מביך באהבה
אוטוטו 18
אוטוטו 18
ויותר מזה אני לא שותה קפה בכלל
לפעמים, 14
^^ כנל לול
שוקו לשלטון
שוקו לשלטון
כן אני בן 15 וחצי ואבא שלי (62) גם שותה שןקו
18 וכן אני שותה שוקו זה הדברר הכי מושלם שיש
אין גיל לשוקו!!
אין גיל לשוקו!!
כן ואני בחיים לא אפסיק
בת 14
בת 14
הייתי מכורה לשוקו אבל אז הפסקתי כי זה לא בריא ועברתי לתה
לא, תמיד הייתי שותה קפה. בת 17
בן 19
אין גיל לשוקו. בהצלחה
ממתי יש גיל לשתות שוקו מה
כן
זה לא מביך לשתות שוקו אפילו סבא שלי שותה שוקו...
זה לא מביך לשתות שוקו אפילו סבא שלי שותה שוקו...
כן ואני בת 18 עוד שלושה ימים
אני בת 16.
זה אף פעם לא מביך
אני עוד מעט 18 ועדיין שותה
אני עוד מעט 18 ועדיין שותה
לא .
שוקו הכי טעים 3 פעמים ביום
כןכן ועוד פעם כן בת 19 ומקווה מאוד שלנצח אמשיך לשתות שוקו, בעדיפות לשוקו עם מרשמלו... אין בזה שום דבר מביך (או שיש ואני מביכה, שיהיה)
כן
22
זה לא מביך באף גיל
22
זה לא מביך באף גיל
באותו הנושא: