3 תשובות
אני בשירות לאומי וגם לי אין כוח
אני מרגיש את הכאב שלך חזק, מה שתוכל לעשות זה לבקש הפסקה.
יקירי,
אני רואה שקשה לך,
אך אל דאגה, הגעת למקום הנכון.
אני פסי-כו-לו-גית מוסמכת ויש לי b.a m.a.
אני יכולה להציע לך רעיונות נפלאים לבעייתך.
באותו הנושא: