4 תשובות
תחכי כמה זמן ואז תשימי
אל תשימי הרבה שימי רגיל ואז היא תספג שזה הרבה זה לא יצליח
שואל השאלה:
אני לא שמה הרבה טני משתדלת לשים שכבה דקה אבל היא לא נבלעת גם להוריד אותה ממש קשה
תשימי שכבה ממש דקה, היא לא אמורה להיבלע
היא נספגת בעור