4 תשובות
תחכי כמה זמן ואז תשימי
אל תשימי הרבה שימי רגיל ואז היא תספג שזה הרבה זה לא יצליח
שואל השאלה:
אני לא שמה הרבה טני משתדלת לשים שכבה דקה אבל היא לא נבלעת גם להוריד אותה ממש קשה
אני לא שמה הרבה טני משתדלת לשים שכבה דקה אבל היא לא נבלעת גם להוריד אותה ממש קשה
תשימי שכבה ממש דקה, היא לא אמורה להיבלע
היא נספגת בעור
היא נספגת בעור