5 תשובות
חביתה
סלט
סלט
אכלתי כמו שקיילי אוכלת, עם תבלין צילי ודבש וואו זה מושלםם.
פסטה
אנונימית
או שתעשה כמו שניצל תתבול בקמח ואז ביצה ואז פרורי לחם ושמן עמוק כמו שעושים בטיקטוק
שואל השאלה:
לילולילולילו^^
ופשוט לאכול אותו כממרח?
לילולילולילו^^
ופשוט לאכול אותו כממרח?
אנונימית
באותו הנושא: