5 תשובות
את צריכה לשים את הגומיות כמה שיותר כדי שהפה שלך יתרגל לזה מניסיון
את צריכה לנסות להתרגל לזה ואז זה כבר פחות יכאב.
חחחאת צריכה לשים כדי להתרגל אבל אני כבר שנה עם גומיות ולא שמתי בכלל אז מי אני שאדבר זה מציק רצח
שואל השאלה:
^הרופא שיניים לא אמר לך שום דבר על זה?
אנונימית
כן את יכולה לחכות עד שזה יחלים. כשהאורתודנטית שלי שמה לי את הקוביות התחתונות היא הביאה לי גומיות לשים בלילה ושאלתי אותה אם אפשר לחכות שבוע שהפה שלי יחלים והיא אמרה לי שכן. הכל בסדר. רפואה שלמה