10 תשובות
לא
הכל תלוי בבן אדם. אותי זה היה מביך, אבל לעומתי יש הרבה בנות אחרות שאוהבות ולא מביך להן. את אוהבת את הצומי? אם כן אז לכי על זה
לא
אני הייתי מובכת
למה לי להשוויץ ביום הולדת שלי מול כל תלמידי בית הספר המעצבנים שלי
לא מביך
לא זה ממש נחמד ומזל טובב