8 תשובות
לא זה בסדר
לא הייתי לי חברה שכבה מעליי
לא זה נורמלי
כל עוד הוא לא קטין ואת לא עברת את גיל ה18 שלך זה בסדר
שואל השאלה:
אני קטינה חחח והוא גם
אני קטינה חחח והוא גם
אנונימית
אז זה סבבה יאללה תעשי כיף חיים
ביום? לא
בעשור? נראה לי שזה קצת מוזר
בעשור? נראה לי שזה קצת מוזר
שואל השאלה:
אם נגיד בשנה או פחות זה מוזר?
אם נגיד בשנה או פחות זה מוזר?
אנונימית
באותו הנושא: