5 תשובות
יכול להיות למרות שלא נראלי כי זה מטופש רק בגלל זה
על מה המינוס? אמרתי שלדעתי זה לא טוב שהיא יוצאת איתו? ממש לא. יכול להיות שדרך מחשבה של האמא זה של הדור הישן שפעם ועדיין גם היום זה פחות מקובל שהאישה יותר גדולה בגיל מהגבר. לא אמרתי שום דב רע על זה לדעתי זה מבורך.
זה לא בעייתי ההבדל גילאים
לא נראה לי ואם כן אז כאילו אל תתיחסי היא תתרגל וזה נורמאלי לגמרי זו בעיה שלה.
אנונימית
לא חושבת.. ההבדל גילאים הוא בסהכ שנה
אולי סתם מהאמהות הלחוצות
לא נראה לי בגלל הגיל, מבאס טיפה אבל תזכרי שאת יוצאת איתו לא עם אמא שלו