13 תשובות
הייתי ממש צעיר, אמא שלי הסבירה לי שאין לנו ממה לדאוג וזה יעבור מהר מאוד וכך היה, היינו משחקים בממד ומעבירים את הזמן.
מגניב רצח
חוויתי את זה שנה שעברה
שואל השאלה:
מקנאה באנשים שזה מגניב להם חחח
אני זוכר שזה היה בכיתה ב' בערך וזה היה בצוק איתן בחופש הגדול והייתי בן 8 אני חושב ואחותי הגדולה פשוט רצה למקלט וצרחה לי לבוא אחריה ואני נבהלתי והיינו שם כמה שעות רק ליתר ביטחון ._.
הייתי במקלחת והגעתי עם מגבת לממד והיה מפחיד וגם מצחיק
ההזעקות הראשונות שלי היו בצוק אייתן אמאלה איך פחדתי
שואל השאלה:
אם יש משהו שתמיד מקפיץ אותי והקפיץ אותי ממש בעיקר בצוק איתן זה אזעקות בלילה
כי כשחוויתי את זה הייתי בן 16-15 את חווית את זה בגיל 8
שואל השאלה:
מה 8? הייתי בת 13
טראומטי.
הייתי בת איזה 8 ופחדתי ממש
בפעם הראשונה היא בת שלוש אבל לפני כמה זמן היה גם אזעקה ואח שלי היה בצבא וזה היה נורא מפחיד
גם אני מבת ים
וממש פחדתי אני זוכרת
אנונימית
אה אז התבלבתי בינך לבין מישהו שהגיב פה