6 תשובות
אני פשוט עושה צמה וככה הוא נשאר יציב יענו
אנונימית
אני הולכת לישון רגיל ובבוקר חופפת אין ברירה
הולכת לישון עם צמה
אם זה בלי צמה השיער שלי נראה ממש אבל ממש נורא
אבל בשבת אסור להתיר תצמה אז אני משאירה אותו פזור ובבוקר עושה קוקו למטה עד מוצש שאני יוכל לחפוף
אם זה בלי צמה השיער שלי נראה ממש אבל ממש נורא
אבל בשבת אסור להתיר תצמה אז אני משאירה אותו פזור ובבוקר עושה קוקו למטה עד מוצש שאני יוכל לחפוף
אני עושה צמה אחרי חפיפה.
כשהיה לי שיער ארוך הייתי עושה צמה, עכשיו השיער קצר מדי ואוספת בגומיה ואז שמה קליפס עליו
בעיקר אבל מנסה לשמור אותו רטוב/לח עד הבוקר.
באותו הנושא: