6 תשובות
שואל השאלה:
אבל מותר לאזן בצד שיש בו יותר? כי איזנת ב o שהיה 3 ובצד השני 2
אבל מותר לאזן בצד שיש בו יותר? כי איזנת ב o שהיה 3 ובצד השני 2
אנונימי
שואל השאלה:
?
?
אנונימי
לא, זה פשוט יותר נוח לעבוד עם מקדמים שלמים אז מומלץ לעשות זאת.
שואל השאלה:
חובה לקבל מקדמים שלמים?
חובה לקבל מקדמים שלמים?
אנונימי
2c2h5o+0.5o2---->2c2h4o+h2o
נכפיל הכול ב- 2 כדי לקבל מקדמים שלמים:
4c2h5o+o2---->4c2h4o+2h2o
נכפיל הכול ב- 2 כדי לקבל מקדמים שלמים:
4c2h5o+o2---->4c2h4o+2h2o
כן, מותר
באותו הנושא: