4 תשובות
הse הכי מושלם לדעתי
ה6 לא שווה, עדיף את הse. סתם יקר יותר מי צריך always on display?
לי יש את apple watch series 6
44 כיאלו הגדול של המסך
והוא אחלה בטירוף , ממליצה.
44 כיאלו הגדול של המסך
והוא אחלה בטירוף , ממליצה.
זה תלוי, אם את רוצה את ההכי אז 7 כמובן אבל זה גם הרבה יותר יקר. אם לא חשוב לך ההכי טוב שיש, אז se.
בתכלס ההבדלים זה במעבד, המסך של 7 גדול יותר מ20% (חשוב מאוד, אפשר לרשום איתו בניגוד לse שאפשר רק לדבר וזה ירשום), והטענה מהירה יותר. אבל בתכלס הapple watch מחזיק לך יום וחצי וצריך מקסימום שעה להיות בטעינה אז סבבה.
בתכלס ההבדלים זה במעבד, המסך של 7 גדול יותר מ20% (חשוב מאוד, אפשר לרשום איתו בניגוד לse שאפשר רק לדבר וזה ירשום), והטענה מהירה יותר. אבל בתכלס הapple watch מחזיק לך יום וחצי וצריך מקסימום שעה להיות בטעינה אז סבבה.
באותו הנושא: