4 תשובות
הse הכי מושלם לדעתי
ה6 לא שווה, עדיף את הse. סתם יקר יותר מי צריך always on display?
לי יש את apple watch series 6
44 כיאלו הגדול של המסך
והוא אחלה בטירוף , ממליצה.
זה תלוי, אם את רוצה את ההכי אז 7 כמובן אבל זה גם הרבה יותר יקר. אם לא חשוב לך ההכי טוב שיש, אז se.
בתכלס ההבדלים זה במעבד, המסך של 7 גדול יותר מ20% (חשוב מאוד, אפשר לרשום איתו בניגוד לse שאפשר רק לדבר וזה ירשום), והטענה מהירה יותר. אבל בתכלס הapple watch מחזיק לך יום וחצי וצריך מקסימום שעה להיות בטעינה אז סבבה.