5 תשובות
כן. יש מלא עיכובים בכל האתרים בגלל הבלאק פריידי, יום הרווקים הסינים וחג המולד
שואל השאלה:
התאריך המשוער שהחבילה הייתה צריכה לבוא זה ב13
מה שבטוח לא יגיע
אנונימית
היי גם לי היה צריך
להגיע ב13
אסוס שלחו לי במייל שיש עיכוב וזה יגיע עד ה20/12
ואם לא הם שולחים לי פיצויים
אנונימית
עיכובים
אם זה מתעכב מעבר לתאריך המשוער דברי איתם בצאט הם יחזירו לך את הכסף
באותו הנושא: