10 תשובות
בקטנה אחותי תוסיפי תתיק הכל טוב
לדעתי משום שזה מה שהיא ביקשה תוסיפי את התיק ואם זה נראה לך יותר מדי תקחי אחד מהדברים האחרים לעצמך/ תשמרי לפעם הבאה שתביאי מתנה למישהי.
שואל השאלה:
הבעיה היא שהתיק הזה זה הדבר היחיד שהייתי רוצה לשמור לעצמי כי יש לנו סטייל מאוד שונה
הבעיה היא שהתיק הזה זה הדבר היחיד שהייתי רוצה לשמור לעצמי כי יש לנו סטייל מאוד שונה
אנונימית
אז אל תביאי לה. אני בטוחה שהיא לא תתאכזב, קנית הרבה דברים שווים.
איזה משקיעה את ואי
אממ תוסיפי את התיק מקסימום כאילו אבל לא חובה קק אם את רוצה
אממ תוסיפי את התיק מקסימום כאילו אבל לא חובה קק אם את רוצה
שואל השאלה:
תודה רבה ממש עזרתן לי❤
תודה רבה ממש עזרתן לי❤
אנונימית
אל תתקמצני, במיוחד אחרי שקנית את הכול. אנשים אוהבים שחושבים עליהם ומפנקים אותם.
בבקשה חחח 3>
אגב תגידי, יש מצב לקישור למתנות שהזמנת מהאינטרנט? זה ממש יעזור לי
אגב תגידי, יש מצב לקישור למתנות שהזמנת מהאינטרנט? זה ממש יעזור לי
שואל השאלה:
קניתי בשיין ויש לה סטייל היפסטר בוהו כזה, אם עדיין מעניין אותך אני אשלח לך חחח
קניתי בשיין ויש לה סטייל היפסטר בוהו כזה, אם עדיין מעניין אותך אני אשלח לך חחח
אנונימית
אני אשמח לראות :)
באותו הנושא: