8 תשובות
כן, הרבה
כן מחמיאים
לא, יורד עליהן.
אין לי ידידות רק בנות זוג
אני לא נותן מחמאות בכללי, למי יש כוח
אני מחמיא לכל אדם שאני רואה (:
טאק אין לי ידידות שרפתי את כולן מאת אנטולי קירלינקו
באותו הנושא: