49 תשובות
שואל השאלה:
כשהיא לבד בבית זה תמיד שווה, אז בגלל זה זה ממש חשוב לי להיות שם
כשהיא לבד בבית זה תמיד שווה, אז בגלל זה זה ממש חשוב לי להיות שם
אנונימי
לך לישום
מטוס
שואל השאלה:
יש לכם חבר עם מטוס פרטי שאתם מכירים?
יש לכם חבר עם מטוס פרטי שאתם מכירים?
אנונימי
מתה אתה ממש חדור מטרה
שואל השאלה:
אני מוכן לשלם לו
אני מוכן לשלם לו
אנונימי
שואל השאלה:
מצידי המטוס לא ינחת תביאו מצנח
מצידי המטוס לא ינחת תביאו מצנח
אנונימי
בימבה
יש לך כסף למטוס פרטי?
לי יש מטוס פרטי
שואל השאלה:
^אין לי רישיון לבימבה אז זאת בעיה
^אין לי רישיון לבימבה אז זאת בעיה
אנונימי
שואל השאלה:
^^^^יש לי כסף להשכיר מטוס פרטי לטיסה אחת
משכורת של קופאי חחחחחח
סתם סתם יש כסף בלי עין הרע אל תדאג
^^^^יש לי כסף להשכיר מטוס פרטי לטיסה אחת
משכורת של קופאי חחחחחח
סתם סתם יש כסף בלי עין הרע אל תדאג
אנונימי
שואל השאלה:
תביאי אותי אליה מהר
תביאי אותי אליה מהר
אנונימי
שולח לך הליקופטר וחבילת דורקס
בבוקר
שואל השאלה:
אני מת חבילת דורקס הרגת אותי
בואנה כמעט שכחתי להביא
תחשוב איזה בעיה זה להגיע לשם ואז מתברר ששכחתי קונדום ואז אני חוזר חזרה להביא
או שפשוט אקנה בקיוסק באילת שבתקווה פתוח בשבת ואסתדר
אני מת חבילת דורקס הרגת אותי
בואנה כמעט שכחתי להביא
תחשוב איזה בעיה זה להגיע לשם ואז מתברר ששכחתי קונדום ואז אני חוזר חזרה להביא
או שפשוט אקנה בקיוסק באילת שבתקווה פתוח בשבת ואסתדר
אנונימי
שואל השאלה:
נראלי עכשיו, אבל יש לך רישיון? ויותר חשוב אני מקווה ששתית (ברור על איזה שתייה אני מדבר) לפני כי תהיה לנו נסיעה ארוכה וזה נותן אנרגיות
נראלי עכשיו, אבל יש לך רישיון? ויותר חשוב אני מקווה ששתית (ברור על איזה שתייה אני מדבר) לפני כי תהיה לנו נסיעה ארוכה וזה נותן אנרגיות
אנונימי
שואל השאלה חם מתמיד
שואל השאלה:
לא צריך אני אסע לבד, יש לי אופנוע ואני ארכיב את עצמי עליו ואשתה לבד ולא צריך נהג תורן כי אני הנהג תורן של עצמי!
לא צריך אני אסע לבד, יש לי אופנוע ואני ארכיב את עצמי עליו ואשתה לבד ולא צריך נהג תורן כי אני הנהג תורן של עצמי!
אנונימי
שואל השאלה:
נהיה קר אחרי שהנהגת שלי הבריזה לי
נהיה קר אחרי שהנהגת שלי הבריזה לי
אנונימי
חחח להגיע עד אילת ולהתקע , שם לה שקית על הפנים
ככה עשיתי פעם שנתקעתי בניו יורק
מקווה שאתם לא רציניים
חוץ מזה ירושלים יותר קרוב אנונימית
שואל השאלה:
טוב חברים אני יוצא, החלטתי לא להתקמצן על האלכוהול ולפנק את עצמי עם וואן גוך שלם לבד.
טוב חברים אני יוצא, החלטתי לא להתקמצן על האלכוהול ולפנק את עצמי עם וואן גוך שלם לבד.
אנונימי
הוא בדרך אלייך אמר לי להגיד לך שהוא לא זמין במטוס
שואל השאלה:
אם אני מת אני מאשים הכל אותך הכל הכל
אם אני מת אני מאשים הכל אותך הכל הכל
אנונימי
יאלה תהנה אחי , אסאי
שואל השאלה:
מה מטוס עזוב אותך אני אלך בדרך הקשה
מה מטוס עזוב אותך אני אלך בדרך הקשה
אנונימי
איך אתה נוסע
על גמל אחי
אתה מגיע ישר....
שואל השאלה:
בחרת את הטעם הטוב וגרמת לי להתגעגע אליו ;,(
על מי אני עובד איזה אלכוהול יש לי נגמר
יש רק בירות ויין אני מרושש
בחרת את הטעם הטוב וגרמת לי להתגעגע אליו ;,(
על מי אני עובד איזה אלכוהול יש לי נגמר
יש רק בירות ויין אני מרושש
אנונימי
שואל השאלה:
מעדיף על חמור הם יותר מהירים
מעדיף על חמור הם יותר מהירים
אנונימי
חחח לא שתיתי את זה ים זמן אחד הטעימים
תהנה נשמה
שואל השאלה:
^לפעמים כן ולפעמים לא.
אבל יש בקבוק סמירנוף מעורבב שזה כמו בריזר אין וואן גוך ;,(
אסתדר עם זה ואת היין אשמור בנסיעה ואביא לה
היא מחכה כבר הרבה זמן ולא כותבת כלום, או שהיא נרדמה כבר אבל לא נורא
אני מנצל את זה שהיא לבד!
^לפעמים כן ולפעמים לא.
אבל יש בקבוק סמירנוף מעורבב שזה כמו בריזר אין וואן גוך ;,(
אסתדר עם זה ואת היין אשמור בנסיעה ואביא לה
היא מחכה כבר הרבה זמן ולא כותבת כלום, או שהיא נרדמה כבר אבל לא נורא
אני מנצל את זה שהיא לבד!
אנונימי
שואל השאלה:
^^^שתיתי את האסאי פעם אחרונכ כשהייתי בשיא שלי שזה היה 17 צייסרים כאלו בחתונה פלוס קוקטלים, שמפניה באותו יום ורוצה לציין שלא היה לי האנגאובר!
זה היה הדבר הכי מדהים שקרה לי פשוט נס
אה וזה לא ציני
^^^שתיתי את האסאי פעם אחרונכ כשהייתי בשיא שלי שזה היה 17 צייסרים כאלו בחתונה פלוס קוקטלים, שמפניה באותו יום ורוצה לציין שלא היה לי האנגאובר!
זה היה הדבר הכי מדהים שקרה לי פשוט נס
אה וזה לא ציני
אנונימי
חחח אני לא מבין אם אתה רציני, מכיר את הסמירנוך הזה מת על זה...
ולגבי האזרח הזכרת לי מישהו וואי אין על זה בשוטים. לילה טוב אחי
ולגבי האזרח הזכרת לי מישהו וואי אין על זה בשוטים. לילה טוב אחי
תשלח פרטי אם באלך
שואל השאלה:
לילה טוב אח יקר, יש לי עבודה על הבוקר ואני כנראה אשן 6 שעות שינה אבל לא נורא
והסמירנוף הזה באמת אחד הטעימים
לילה טוב אח יקר, יש לי עבודה על הבוקר ואני כנראה אשן 6 שעות שינה אבל לא נורא
והסמירנוף הזה באמת אחד הטעימים
אנונימי
שואל השאלה:
מישהי כתבה בחברים לעט ואן גוך מלון
יש לנו פה מאזינים בשאלה
מישהי כתבה בחברים לעט ואן גוך מלון
יש לנו פה מאזינים בשאלה
אנונימי
צריך לקשור אותה לאיזה כיסא חחח
אם היא מקשיבה... חחח סתם שלא יחסמו אוצי
^^לקשור אותה לכיסא אני מתה
אני רוצה עידכון
שואל השאלה:
טוב אז אמ כמעט נרדמתי בכביש 40 אבל לא נראה זה בגלל האלכוהול ואמרתי בוא נעצור במצפה רמון
חיפשתי מלון או צימר ומצאתי צימר, אחת המזכירות היה לה משעמם וכשהיא ליוותה אותי לחדר היא התחילה שיחה ורצתה כאילו להמשיך להישאר שם אבל יש סיכוי בגלל ששתיתי והיא רצתה לוודא שאני בסדר יכול להיות, אבל כמובן אמרתי לה יש לי חברה! אל תפריעי לי אני במסע אליה הבית שלה ריק!
ועכשיו אני כותב את זה כשאני בדרכי באופנוע ממשיך לרדת לאילת (תרתי משמע)
טוב אז אמ כמעט נרדמתי בכביש 40 אבל לא נראה זה בגלל האלכוהול ואמרתי בוא נעצור במצפה רמון
חיפשתי מלון או צימר ומצאתי צימר, אחת המזכירות היה לה משעמם וכשהיא ליוותה אותי לחדר היא התחילה שיחה ורצתה כאילו להמשיך להישאר שם אבל יש סיכוי בגלל ששתיתי והיא רצתה לוודא שאני בסדר יכול להיות, אבל כמובן אמרתי לה יש לי חברה! אל תפריעי לי אני במסע אליה הבית שלה ריק!
ועכשיו אני כותב את זה כשאני בדרכי באופנוע ממשיך לרדת לאילת (תרתי משמע)
אנונימי
יש לי מטטה קסום איפשהו
נימבוס ימית 2000
אם זה יעזור
נימבוס ימית 2000
אם זה יעזור
אנונימי
באותו הנושא: