12 תשובות
שואל השאלה:
כן מה זה הצעקות האלה אי אפשר לשמוע כלום
תוכנית פח
כן מה זה הצעקות האלה אי אפשר לשמוע כלום
תוכנית פח
אנונימית
מה אפשר לצפות משמאלנית
הם מסתכלים על המעשים
כי ביבי היה מושחת ולא דאג לא לימין, לא לשמאל ולא למרכז, רק לעצמו. בנט מנסה להיות ראש ממשלה של כולםן ואשכרה עושה משהו לטובת הציבור ולא רק לטובת עצמו
כי הם אופיר-רע וברקו-ביץ
הא וגם כי הם שמאלנים
פרט די שולי
כן
הא וגם כי הם שמאלנים
פרט די שולי
כן
אנונימית
שמאלנים קלאסי
גם שביבי היה ראש ממשלה לא הפסיקו ללכלך על הבן אדם שעשה רק טוב למדינה כדי לא לסבול אותם ממליצה לחסום את קשת 12 ואת כל השאר גם אבל הם בעיקר זה עושה טוב לבריאות
גם שביבי היה ראש ממשלה לא הפסיקו ללכלך על הבן אדם שעשה רק טוב למדינה כדי לא לסבול אותם ממליצה לחסום את קשת 12 ואת כל השאר גם אבל הם בעיקר זה עושה טוב לבריאות
העובדה הם שמאלנים לא קשורה, הם לא מייצגים את כל השמאל כמו שקיצוניים אחרים לא מייצגים את כל הימין. ההתנהגות שלהם רדודה בלי קשר, בעיני. סתם צעקות
כי הם שני ערסים שמאלנים שמקבלים כסף רק על צעקות והצהרות חסרות בסיס.
אנונימית
כל כך קשה להבין לבד? זוג מטומטמים זה כל הסיפור...
הם לא אוהבים את ביבי
כי אין מה לצפות מהתוכנית תת רמה הזו. אין להם תרבות דיבור.
אני מזמן מחרים את ערוץ 12 שמאלנים
אנונימי