5 תשובות
פחות טוב מג'וג'ו
אנונימי
מושלם!
עוד לא סיימתי, ראיתי עד פרק שלוש אבל זה מדהים (חוץ מההרבה יותר מדי סצנות בלואו מושן)
עוד לא סיימתי, ראיתי עד פרק שלוש אבל זה מדהים (חוץ מההרבה יותר מדי סצנות בלואו מושן)
סדרה מדהימה
הסדרה הכי טובה בנטפליקס
סדרה הכי טובה שראיתי