13 תשובות
ישלי איזו 1
אבל זהו...
לעומת זאת בכיתה ז...
וואי וואי כמה יש
2? תאמת כולנו בית ספר של רוסים אז זה לא מובן ככ כי לא באמת משנה אצלנו מי ילד סנטר ומי לא
7 בערך
הפ לא מוגזמים מדי
לא חושבת שיש
רובם ערסים ופרחות ויש כמה שאוהבים אנימה או מחוננים או סתם לא ערסים ופרחות וזה אבל זה לא נחשב ילדי סנטר
יותר מידי
1 (נראלי אני לא ככ מכירה אותה)
אבל החברות הכי טובות שלי הן ילדות סנטר מכחישות
4-5 כזה
אנחנו 10 כיתות בשיכבה.
אפשר לספור אותם על יד אחת נראלי,הבית ספר מאוד קשוח בקטע הזה,יש לי אחת נחמדה בכיתה
אני היחידה