18 תשובות
לעשן - 17.
לשתות - 15 נדמה לי.
לשתות - 15 נדמה לי.
אמאלה אנונימית כתבנו את אותו הדבר וגם שנינו אנונימיות
אנונימית
^חחחחחח
אנונימית
אני לא מעשן ולא שותה בן 24
עישנתי נרגילה בטעות בגיל 8 (סיפור ארוך) ואף פעם לא שתיתי
אנונימית
שואל השאלה:
^מי שלא ניסה לעשן סיגריה אל תנסו זה הדבר הכי דוחה שטעמתי
^מי שלא ניסה לעשן סיגריה אל תנסו זה הדבר הכי דוחה שטעמתי
כן אני יודע זה גועל נפש וזה נזק לגוף לשיניים ולמערכות
וכמובן אחומניוקי הוצאה כספית
לעשן 17 לשתות 17 (לא עושה יותר אף אחד מהדברים האלה)
אנונימי
אין דבר רע בלשתות מפעם לפעם אבל לעשן זה אף פעם לא טוב שתיה זה בסדר חח
לשתות 17 וחצי
סיגריות 19
נרגילה 19
וויד 21
לא המשכתי לעשן סיגריות ונרגילה
סיגריות 19
נרגילה 19
וויד 21
לא המשכתי לעשן סיגריות ונרגילה
וויד אבל כן?
יאפ לפעמים אבל ממש לא יוצא לי הרבה
לשתות עוד בת 8 וזה היה אחוז אחד אלכוהול מהול בהרבה מים אז אאה, וגם הסוכריות עם האלכוהול
לעשן אף פעם ואני גם לא רוצה
לעשן אף פעם ואני גם לא רוצה
לשתות 12 לעשן 14
אנונימית
התחלתי לשתות וגם קצת לעשן בעיקר ירוק בגיל 14.
לשתות 12 לעשן 14
אנונימית
7לשתות
לעשן לא
לעשן לא