22 תשובות
אולי תלכי לישון?
וואו זה לקוח מאיזה סרט איצה או משהו?
תבדקי במצלמות אבטחה מה זה היה
שואל השאלה:
הבעיה שאף אחת לא מאמינה לי מהקופאיות
חברה שלי גם אמרה לי שהיא רואה דמות שחורה, היא אומרת שזה כנראה מישהו שפגע בה הרבה, לפעמים גם אני רואה את הדמות שאני בלחץ ובחרדה ומתי שאני נזכרת בדברים שעברתי בחיים, ושנפגעתי מהרבה אנשים שחשובים לי.
האקסית שלי אמרה לי המון פעמים שהיא רואה דמות בסמלה אדומה וכובע והיא אמרה לי את זה פעם שנעסנו ברחב פתאום משום מקום פעם בעבודה וגם םעם באה בריצה לחדר שלי בלילה וצרחה שיש מישהי בסלון אני לא בטוח עד היום אבל אני חושב שהיא אמרה אמת ולא סתם אולי באמת יש משהיו כזה?
שואל השאלה:
אמאלה מה עושים במצב כזה? אני מתה מפחד
אני הייתי בהפסקה בעבודה וראיתי אותה מסתכלת אליי ותוך כדי שנכנסת היא נעלמת
אני לפעמים בחדר יש לי דלת חצי שקופה לסלון ואני מדמיין בלילה דמות מסתכלת עליי וזה מקפיץ אותי מפחד
אין מה אז ראית משהיו לפעמים זה מטעטע בנו והמוח דופק אשליות

אבל אם את ממשיכה לראות את אותה הדמות נסי לשים מצלמה בחדר שבו היא מופיעה אולי תצליחי לתפוס משהיו
לצערי אני לא יודעת מה אפשר לעשות, יכול להיות שאת יותר מדי לחוצה או שיש משהו מסוים שיושב עלייך? אם כן תנסי פשוט לא לחשוב על זה ולאט לאט הדמות תיעלם. זה מה שאני עשיתי, הוא עדיין לא נעלם לגמרי אבל הוא פחות מופיע. ^^^
כשהייתי קטנה יותר הייתה תקופה שהייתי רואה דמויות חולפות וכאלה שיציבות, אני חושבת שזה היה קשור למצב הלא יציב שלי באותה תקופה וגם לפחדים שהיו לי באופן כללי.
לקחתי את זה למקום חיובי והכנסתי לעצמי לראש שהן שומרות עליי.
שואל השאלה:
לא מצליחה להירדם מפחד שהיא תופיע
תאמינו או לא אבל אני יוצר ממאמין בזה שסבתא שלי נפטרה אני ואמא ראינו כמעט חודשים יונה שנכנסת בליחה לבית שלנו ולא מפחדת משום דבר פשוט באה חופשי כל לילה...

יום אחד התווכחנו עליה על סבתא והתפוצצה כוס במטבח ואםילו אמא שלי שהיא ספקנית גדולה אמרה שהיא ראתה את סבצא במרפסת עומדת

אז אני מאמין בזה אבל זה נדיר ורק בן משפחה לדעתי יראה משהיו כזה וחא סתם
היא לא תופיעה שאת תשני העינים סגורות וכנראה שהיא גם לא תפגע בך מה שזה לא היה ומי שהדבר הזה לא היה
j.w.w וכל מי שכתב כאן הודעה אני חושבת שהדמויות שאתם רואים זה אנשים שפשוט השאירו לכם צלקת על הלב מכל מיני בחינות, כאב, דיכאון או משו רע שקרה לכם עם אותה הדמות אז השכל מתחיל לצייר את הדמות בעיניים מרוב הצלקת שהשאירה
חח נכון, אולי פגעה בי מישהי שבגדה בי צודקת זה קרה נכון.... אבל ואו, זה ממשבלא קרוב להיות סהתא שלי לא קרוב להיות יונה שבאה לך לבית ולאנכטס שמתפוצצת דווקא בויכוח עם אמא על סבתא שנפטרה
אבל כן את צודקת הץבחלק הראשון הרבה פעמים המוח מיצר דמות נגד פגיע שהוא עבר
תקשיבו עכשיו שמעתי רעשים של צעדים ואני מת מפחד למה קראתי מה שכתבתם
זה לא חייב להראות כמו סבתא שלך בדיוק אתה פשוט רואה דמות שחורה כזאת כי זה כנראה הצלקת וכמה שזה כואב השכל כבר מתחיל לדמיין דברים שלא קיימים במציאות
לך תחפש את הצעדים אחי אני אם אני ישמע משהיו כזה אני רוצה לדעת בדיוק מה משמיע אותם ומאיםה הם מגעים
אני לא, רואה דמות שחורה... אני לא זה שכתב את זה חיים שלי אני עניתי לה שאצלינו זה שונה ויש משהיו אבל מעולם לא ראיתי צורה פיזית של מישהיו או משהיו אבל מה שאת אומרת אני חושב שאת צודקת אבל רק בהקשר שלה...
אם הבנתי אותך נכון שואלת השאלה, אז גם לי זה קורה לפעמים (לא לעיתים קרובות, אבל זה קורה יותר מדי פעמים). שאני רואה דמות כלשהי מהצדדים של העיניים, אבל אם אני מישיר מבט ומסתכל עליה, היא נעלמת. אני לא יודע אם יש הבדל, אבל אני חושב שכשאני רואה דמות שחורה זה כנראה ש-ד, ודמות לבנה זה כנראה מלאך.
אנונימי
והם לא מדברים או משהו, רק עומדים שם או זזים בחדר
אנונימי