4 תשובות
שואל השאלה:
כיתה ט למה
כי אם את כיתה ט אז זה נראלי בסדר
כעיקרון הטקסט עצמו בסדר אבל יש קצת טעויות בגרמר. בכל מקרה לא חושבת שיורידו לך הרבה נקודות
אנונימית