5 תשובות
אני עשיתי תאוריה ב15.5 אהובים
הורידו את זה?^
איזה קטע חחח
איזה קטע חחח
אפשר לעשות תיאוריה מגיל 16 וחודשיים למיטב זכרוני, תיאוריה עושים רק פעם אחת אלא אם כן קיימת עבירה תעבורתית ותצטרכי לחזור על הכל בנהיגה מונעת.
15.5
מגיל 16.3
באותו הנושא: