5 תשובות
אני עשיתי תאוריה ב15.5 אהובים
הורידו את זה?^
איזה קטע חחח
אפשר לעשות תיאוריה מגיל 16 וחודשיים למיטב זכרוני, תיאוריה עושים רק פעם אחת אלא אם כן קיימת עבירה תעבורתית ותצטרכי לחזור על הכל בנהיגה מונעת.