3 תשובות
הבדיחה היא לא על האנשים עצמם אלא על החברות והמשרדים ואותי אישית זה די הצחיק. אבא שלי עובד בהייטק ויש לו בעבודה חדר אוכל מפנק וחדר כושר ומקלחות ועוד כל מני דברים שלאנשים שלא עובדים בהייטק אין בעבודה. וכשאני שומעת אותו מדבר בטלפון על העבודה הוא לא מובן כי הוא משתמש בביטויים מוזרים.
המערכון עשה עבודה ממש טובה בלהציג איך כל הדבר הזה נראה *מהצד*, כלומר מהעיניים של אנשים שלא עובדים בהייטק ואותי אישית המערכון הצחיק.
המערכון עשה עבודה ממש טובה בלהציג איך כל הדבר הזה נראה *מהצד*, כלומר מהעיניים של אנשים שלא עובדים בהייטק ואותי אישית המערכון הצחיק.
שואל השאלה:
זה חרא ועבודה שוחקת אולי יש שם מכשורת גדולה אבל בעיקר עובדים שם כדי לצאת לפנסיה בגיל 30 או משהו
זה חרא ועבודה שוחקת אולי יש שם מכשורת גדולה אבל בעיקר עובדים שם כדי לצאת לפנסיה בגיל 30 או משהו
אנונימי
בתור מישהו שעבד בשתי העבודות(כרגע מתכנת ג'וניור) להיות סבל זו לא עבודה קלה בכלל.
מתכנתים פשוט נהנים מביקוש גבוה. למידע יש אינסוף שימושים. מי שיודע להציג מידע או לעבד מידע או להגן על מידע וכו', יקבל היום הרבה כסף כי מידע זה הכל בעולם של היום. לא סתם קוראים לעידן הזה עידן המידע. המשכורות בתוכנה בהתאם.
מתכנתים פשוט נהנים מביקוש גבוה. למידע יש אינסוף שימושים. מי שיודע להציג מידע או לעבד מידע או להגן על מידע וכו', יקבל היום הרבה כסף כי מידע זה הכל בעולם של היום. לא סתם קוראים לעידן הזה עידן המידע. המשכורות בתוכנה בהתאם.
אנונימי
באותו הנושא: