4 תשובות
אולי שלחת לדואר או למקום אחר
שואל השאלה:
הכתובת נכונה היא שמורה לי באפליקציה לא פעם ראשונה שאני מזמין בדרך כלל תמיד הגיע לי
הכתובת נכונה היא שמורה לי באפליקציה לא פעם ראשונה שאני מזמין בדרך כלל תמיד הגיע לי
אנונימי
שואל השאלה:
אז מה אני יכול לעשות?
אז מה אני יכול לעשות?
אנונימי
שואל השאלה:
הזמנתי ב300 שקל כואב להתעלם
וגם לתבוע אין לי ראש לזה
חרא עליאקספרס דיברתי איתם על זה
הם אומרים שיטפלו לי בזה
חרטא
הזמנתי ב300 שקל כואב להתעלם
וגם לתבוע אין לי ראש לזה
חרא עליאקספרס דיברתי איתם על זה
הם אומרים שיטפלו לי בזה
חרטא
אנונימי
באותו הנושא: