אבל הוא רוצה לעשות ישיבה ואז אני אישאר לישון שם,הוא ביקש שאני יביא חברות אבל אין לי תמצב רוח לזה,כל היום עבר עליי חרא והייתי בידיעה שאני הולכת לישון אצלו שנתמסטל ונירדם ולא ידעתי שהוא רוצה עכשיו לעשות ישיבה אני לא רוצה להגיד לחברות שלי לבוא ובטח שלא עכשיו ללכת לשם לבד,אבל כן באלי להיות איתו מה אני יכולה להגיד לו כבר? פשוט להגיד לו שאני לא באה ושיהנה?