3 תשובות
אם העבודה שלך גמישה מספיק את יכולה לקבוע באילו ימים את עובדת לפי המבחנים שלך, שאר הימים תקדישי ללמידה
זה נורא עמוס אבל אפשרי
במה את עובדת?
עם קצת רצון וקצת יכולת
סתם, אם זה ממש קשה לך אז אל. אני מאמינה שאת לא רעבה ללחם, את יכולה לשרוד בלי עבודה בינתיים, יש לך הורים שמממנים אותך.
כשירגעו תקופות המבחנים שלך את מוזמנת להתחיל לעבוד. ובייביסיטרים וכאלה את יכולה לעשות תמיד, אני מאמינה שאת לא יושבת באחת עשרה בלילה ופותרת תרגילים במתמטיקה.
לומדים בביהס ואחר הצהריים, ובערב-לילה עובדים. :)
זה אפשרח אם יודעים לנהל את הזמן נכון ולנהל סדר עדיפויות אבל אני אישית לא ממליץ לעבוד אם את עדיין לומדת בבית הספר, ובמיוחד אם את בתקופה עמוסה עכשיו בלימודים. כדאי לך הרבה יותר להשקיע בלימודים ובלהשלים את הפערים שיש לך מאשר לעבוד ולהרוויח כמות כסף שכנראה לא תעזור לך הרבה לטווח הארוך. לעבוד ולהרוויח כסף הרי תוכלי כל החיים, מעבר לניסיון של זה אין לך כל כך מה בשביל מה להילחם על עבודה בתקופה הזו, לדעתי. תשתדלי להוציא ציונים טובים בבית הספר, תשאפי לקבל בגרות טובה ואז תוכלי למצוא עבודה מכובדת בעתיד, בה תרוויחי שכר לא רע מאשר לעבוד בתקופת הלימודים שלך ולתת לזה להפריע לך ללמוד, בשביל כסף לא משמעותי.
זה מה שאני רואה לנכון לעשות בכל מקרה, תעשי מה שאת חושבת שנכון לך.
בהצלחה