7 תשובות
שווה מאוד לעשות אם את עושה מחליקים כל הזמן אם לא אז לא שווה כי אחרי כמה החלקות השיער מתחיל להיות יותר יבש
זה חוסך מלא זמן על מחליקים ואת סוף סוף לא מפחדת ממים
ואם את מתלבטת בין החלקות אורגנית הכי טובה (והיה לי את כמעט כולם)
זה חוסך מלא זמן על מחליקים ואת סוף סוף לא מפחדת ממים
ואם את מתלבטת בין החלקות אורגנית הכי טובה (והיה לי את כמעט כולם)
כן שווה רצח אם את לא מסתדרת או אוהבת את השיער שלך.
החיסרון היחיד לדעתי הוא שברגע שתרצי לחזור לשיער הטבעי שלך יקח לך קצת זמן. בעיקרון יש עוד כמה אבל לא כזה חשוב.
החיסרון היחיד לדעתי הוא שברגע שתרצי לחזור לשיער הטבעי שלך יקח לך קצת זמן. בעיקרון יש עוד כמה אבל לא כזה חשוב.
לא שווה, אחותי עשתה פעמיים וחזר לה..
שואל השאלה:
בעקרון זאת פעם ראשונה שאני עושה השיער שלי חלק יחסית הוא פשוט נפוח שאני מייבשת אותו והשורש חלק ואני כל יום עושה מחליק אין לי כוח ההתלבטות היחידה שלי זה שאם אני לא ארצה לחדש את ההחלקה והשורש יגדל זה יראה מוזר למרות שהשורש חלק וגם יש לי מזה נשירה ושמעתי שזה עושה עוד יותר נשירה
בעקרון זאת פעם ראשונה שאני עושה השיער שלי חלק יחסית הוא פשוט נפוח שאני מייבשת אותו והשורש חלק ואני כל יום עושה מחליק אין לי כוח ההתלבטות היחידה שלי זה שאם אני לא ארצה לחדש את ההחלקה והשורש יגדל זה יראה מוזר למרות שהשורש חלק וגם יש לי מזה נשירה ושמעתי שזה עושה עוד יותר נשירה
נכון, ולאחותי גם לא היה מתולתל אבל זה לא החזיק לה פעמיים הלך לה כסף סתם...
שואל השאלה:
אני עושה אצל מישהו שעושה ממש טוב והוא מוכר מקווה שההחלקה תצא טוב^
אני עושה אצל מישהו שעושה ממש טוב והוא מוכר מקווה שההחלקה תצא טוב^
מקווה בשבילך!
תהני!!
תהני!!
באותו הנושא: