8 תשובות
לדעתי אין לך הרבה ברירות למרות שברור שגם אם תעשי היא לא תעיף אותך מהבית , אני יודע מציק ומתסכל אבל אני הייתי ממליץ לך לחכות טיפה חודש חודשים תני לה לשכוח את הכעס על הקעקוע ותבקשי ממנה אני בטוח שהיא תסכים
שואל השאלה:
זה עוד כמה שנים, לא הייתה לה בעיה עם עגיל בלשון זה עכשיו נטו כי היא סתם עצבנית והורסת לי.
אנונימית
לחכות לגיל 18
תכלס זה מבאס אבל היא כן מחליטה עלייך
עדיף לבטל את התור מאשר לריב איצה פיצוצים ושהיא תעיף אותך מהבית
אז תדחי את התור לעגיל כשיהיה פחות רותח בבית
ולפי מה שידוע לי קעקועים באזור של האצבעות לא נשארים לכל כך הרבה זמן, כאילו כן זה קעקוע אבל כבר ראיתי אנשים שעשו וזה דוהה יחסית מהר.
בגלל שזה נטו כי היא עצבנית הצעתי לך לחכות טיפה ולבקש ממנה שוב ככה את תעשי עוד מעט והיא לא תפתח ריב מיותר כולם מרוצים וזהו
אני אומרת תרצחי את האמא שלך ותשכבי עם האבא
שואל השאלה:
idc_ תשובה יפה
אנונימית
תודה חיים בלב תבואי כל יום לקבל קצת ממני