9 תשובות
הכלב אכל לי את המחברת
עשית אותם בטעות במחברת אחרת
לא היית בבית אז לא היה לך זמן
תגידי שתשלימי
שכחתי את התיק אצל אמשך
אנונימית
לא היה לי זמן
לא הבנתי מה עושים פה
שחכתי את הספר/מחברת בכיתה
לא היו לי את השאלות
עשיתי אבל השארתי את המחברת והקלמר על השולחן בבית(שישמע אמין)
ממתי היו שיעורי בית?!
אנונימי
"אני לא ביסודי"
מספיק עם התירוצים, לא עשית שיעורים אז תגידי ששכחת ותתמודדי עם זה.
אנונימית
שואל השאלה:
נע^
אנונימית