44 תשובות
שאלה אפשר לשאול כאנונימי וכלא אנונימי והמספר ישאר.
אנונימי כתשובה - לא יהיה/יתווסף/ תשובה, היא תימחק.
ללא אנונימי - תיהיה תשובה בפרופיל
כך האתר קבע
אנונימי כתשובה - לא יהיה/יתווסף/ תשובה, היא תימחק.
ללא אנונימי - תיהיה תשובה בפרופיל
כך האתר קבע
למה זה מצער?
אני לא חושבת שיש סיבה ממשית, פשוט ככה הגדירו באתר זה הכל.
אני לא חושבת שיש סיבה ממשית, פשוט ככה הגדירו באתר זה הכל.
שואל השאלה:
יש פה שלושה משתמשים שהגיבו ואף אחד לא ענה תשובה לעניין
יש פה שלושה משתמשים שהגיבו ואף אחד לא ענה תשובה לעניין
אנונימי
במקומך לא הייתי ממתינה בציפייה לקבל תשובה, אם יש מי שיודע אלו האנשים שבנו את האתר. אותם האנשים כנראה כבר לא מתעדכנים בשאלות פה.
בכל מקרה שאלה טובה, מעניין באמת אם יש משהו מאחורי זה.
בכל מקרה שאלה טובה, מעניין באמת אם יש משהו מאחורי זה.
עניתי משהו לא טוב או שאני גם לא הבנתי שום דבר
שואל השאלה:
^^^הבנת מה שכתבת בכלל?
^הבנת מה שכתבת בכלל? בתשובתך הראשונה
^^^הבנת מה שכתבת בכלל?
^הבנת מה שכתבת בכלל? בתשובתך הראשונה
אנונימי
כן נו...
אויש נראלי טעיתי עזוב אל תקשיב לי
מה הולך כאן
שואל השאלה:
כן את שניכם
^כתבת משהו שאתה בעצמך לא הבנת
כן את שניכם
^כתבת משהו שאתה בעצמך לא הבנת
אנונימי
אני?
שואל השאלה:
^^כן אתה
^איך בדיוק זה היה נראה כך? הרי אחרי ניתוק מהמשתמש לתשובה היא לא נמחקת אלא רק הופכת לאנונימית
^^כן אתה
^איך בדיוק זה היה נראה כך? הרי אחרי ניתוק מהמשתמש לתשובה היא לא נמחקת אלא רק הופכת לאנונימית
אנונימי
שואל השאלה:
^נו אז מה הבעיה?
^נו אז מה הבעיה?
אנונימי
שואל השאלה:
אני הבנתי טוב מאוד, את כתבת שזה יטעה אנשים, ומדוע שזה יטעה?
אני הבנתי טוב מאוד, את כתבת שזה יטעה אנשים, ומדוע שזה יטעה?
אנונימי
שואל השאלה:
ומהפרחים שהוא קיבל אי אפשר לדעת באיזה משתמש מדובר? אם הוא קיבל פרחים על שטויות או על תשובות מועילות ורציניות
הרי אנחנו מכירים משתמש מהפרחים, אף אחד לא מסתכל על התשובות שעליהן הוא לא קיבל פרחים, כך שזה לא ממש משנה
ומהפרחים שהוא קיבל אי אפשר לדעת באיזה משתמש מדובר? אם הוא קיבל פרחים על שטויות או על תשובות מועילות ורציניות
הרי אנחנו מכירים משתמש מהפרחים, אף אחד לא מסתכל על התשובות שעליהן הוא לא קיבל פרחים, כך שזה לא ממש משנה
אנונימי
אם כך, השקלולים שלך לגביי הגדרת משתמש טוב שונה מזו של משתמשים אחרים.
אחד הפרמטרים, שאליו אתה כנראה פחות מחובר זה היחס בין כמות התשובות לכמות הפרחים.
אם משתמש מקבל פרחים ביחס של 1 לכל 2 תשובות, זה אומר משהו על היעילות/איכות התשובות(לעומת משתמש שמקבל פרחים ביחס של 1 לכל 17 תשובות לצורך העניין)
ברור שבנוסף לפרמטר הזה גם מדד תוכן התשובות הוא משמעותי, אבל, עצם קיום המדד הזה לא פוסל קיום של המדד הראשון.
אחד הפרמטרים, שאליו אתה כנראה פחות מחובר זה היחס בין כמות התשובות לכמות הפרחים.
אם משתמש מקבל פרחים ביחס של 1 לכל 2 תשובות, זה אומר משהו על היעילות/איכות התשובות(לעומת משתמש שמקבל פרחים ביחס של 1 לכל 17 תשובות לצורך העניין)
ברור שבנוסף לפרמטר הזה גם מדד תוכן התשובות הוא משמעותי, אבל, עצם קיום המדד הזה לא פוסל קיום של המדד הראשון.
שואל השאלה:
בואי, את פשוט טועה
יכול להיות שזה מה שהיה אמור להיות אבל בפועל זה ממש לא ככה
לא כול תשובה מועילה מקבלת פרח, יש כאלה שבכלל לא נותנים פרח, ויש כאלה שנותנים רק לתשובה הראשונה ויש שרק לשתי התשובות הראשונות וכן הלאה...
את נראה לי לא שמה לב למה שקורה פה באתר שיש המון תשובות מועילות שכלל לא מקבלות פרח, ומזה משום מה את בוחרת להתעלם או שאת פשוט לא מודעת למה שקורה פה באתר, אז תפתחי את העיניים אני מציע לך כי את פשוט טועה ובענק
ואני מספיק זמן עוקב אחרי זה כך שאני יודע מה שאני אומר
בואי, את פשוט טועה
יכול להיות שזה מה שהיה אמור להיות אבל בפועל זה ממש לא ככה
לא כול תשובה מועילה מקבלת פרח, יש כאלה שבכלל לא נותנים פרח, ויש כאלה שנותנים רק לתשובה הראשונה ויש שרק לשתי התשובות הראשונות וכן הלאה...
את נראה לי לא שמה לב למה שקורה פה באתר שיש המון תשובות מועילות שכלל לא מקבלות פרח, ומזה משום מה את בוחרת להתעלם או שאת פשוט לא מודעת למה שקורה פה באתר, אז תפתחי את העיניים אני מציע לך כי את פשוט טועה ובענק
ואני מספיק זמן עוקב אחרי זה כך שאני יודע מה שאני אומר
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא משנה כמה זמן אני באתר
ואגב, אני מספיק זמן פה בשביל להבין את מה שכתבתי
ואם את טוענת שלא הבנתי את הפואנטה שלו אז בואי תגידי לי איפה הטעות במה שכתבתי
זה לא משנה כמה זמן אני באתר
ואגב, אני מספיק זמן פה בשביל להבין את מה שכתבתי
ואם את טוענת שלא הבנתי את הפואנטה שלו אז בואי תגידי לי איפה הטעות במה שכתבתי
אנונימי
שואל השאלה:
אתם שניכם טועים ובגדול
קודם כול כשאנחנו רוצים להכיר משתמש אין לנו גישה לתשובות שהוא לא קיבל עליהן פרח אלא אם כן נתקלנו בשאלה מזדמנת ונכנסנו אליה או שחיפשנו באתר שאלה ישנה כדי לדעת את התשובה ואז ראינו תשובה שהוא ענה, מעבר לזה אין לנו שום מידע על המשתמש מלבד הפרחים שמופיעים אצלו בפרופיל ומשם אנחנו מכירים אותו.
עכשיו בנוגע לכמות התשובות ביחס לכמות הפרחים, אתם פשוט טועים ובענק, כי דבר ראשון אם תשימו לב, לרוב המשתמשים פה, היחס בין התשובות לפרחים הוא בין שליש לרבע בממוצע, וזה לא כי התשובות מועילות או לא, אלא כי רוב המשתמשים פה לא נותנים פרח גם אם התשובה מועילה לשאלה, אז לקבוע את יעילותו של המשתמש לפי כמות התשובות ביחס לפרחים הוא טעות מיסודה, או לפחות אי הבנת האתר בנושא הזה, ולכן תשובתכם היא כלל לא נכונה ואפילו מוטעת.
אתם שניכם טועים ובגדול
קודם כול כשאנחנו רוצים להכיר משתמש אין לנו גישה לתשובות שהוא לא קיבל עליהן פרח אלא אם כן נתקלנו בשאלה מזדמנת ונכנסנו אליה או שחיפשנו באתר שאלה ישנה כדי לדעת את התשובה ואז ראינו תשובה שהוא ענה, מעבר לזה אין לנו שום מידע על המשתמש מלבד הפרחים שמופיעים אצלו בפרופיל ומשם אנחנו מכירים אותו.
עכשיו בנוגע לכמות התשובות ביחס לכמות הפרחים, אתם פשוט טועים ובענק, כי דבר ראשון אם תשימו לב, לרוב המשתמשים פה, היחס בין התשובות לפרחים הוא בין שליש לרבע בממוצע, וזה לא כי התשובות מועילות או לא, אלא כי רוב המשתמשים פה לא נותנים פרח גם אם התשובה מועילה לשאלה, אז לקבוע את יעילותו של המשתמש לפי כמות התשובות ביחס לפרחים הוא טעות מיסודה, או לפחות אי הבנת האתר בנושא הזה, ולכן תשובתכם היא כלל לא נכונה ואפילו מוטעת.
אנונימי
שואל השאלה:
תקשיבי,
קודם כול אני מתנצל אם הבנת שבאתי לשאול כדי לריב, כי זו לא הייתה הכוונה שלי ואני מתנצל
עכשיו אני לא הכנסתי לך מילים לפה, ההפך הוא הנכון את תפסת אותי על המילים במקום להתייחס למה שכתבתי, ולענות בהתאם
את כתבת שאם שואל השאלה אהב את התשובה של מישהו הוא יביא לו פרח ואם לא אז לא, וזה לא המצב לצערי
אז בבקשה תתייחסי למה שכתבתי במקום לטעון שבאתי לריב, ואני לא מתכוון דווקא לתשובה הזאת אלא לתשובה הקודמת שלי
תקשיבי,
קודם כול אני מתנצל אם הבנת שבאתי לשאול כדי לריב, כי זו לא הייתה הכוונה שלי ואני מתנצל
עכשיו אני לא הכנסתי לך מילים לפה, ההפך הוא הנכון את תפסת אותי על המילים במקום להתייחס למה שכתבתי, ולענות בהתאם
את כתבת שאם שואל השאלה אהב את התשובה של מישהו הוא יביא לו פרח ואם לא אז לא, וזה לא המצב לצערי
אז בבקשה תתייחסי למה שכתבתי במקום לטעון שבאתי לריב, ואני לא מתכוון דווקא לתשובה הזאת אלא לתשובה הקודמת שלי
אנונימי
שואל השאלה:
כן את טועה
ואני מפחד לענות כי אני לא רוצה לחשוף את הזהות של המשתמש שלי
אבל אני יכול להגיד לך שאני מעל שנה פה באתר
כן את טועה
ואני מפחד לענות כי אני לא רוצה לחשוף את הזהות של המשתמש שלי
אבל אני יכול להגיד לך שאני מעל שנה פה באתר
אנונימי
שואל השאלה:
תסלחי לי אם אני אגיד לך שזה נשמע לי יותר כמו התחמקות
כי את יכולה להסביר וגם אם לא, רואים פה באתר אצל כול המשתמשים את מה שאמרתי כך שזה לא משנה איך זה היה פעם, היות ומה שכתבתי הוא ברור ומוכח, תעקבי ותראי בעצמך
ואגב, כשאני חושב על זה, לטענתך שמשנה כמה זמן אני באתר, אז איך את מציעה להכיר משתמש שנמצא פה בין כמה חודשים לשנה?
תסלחי לי אם אני אגיד לך שזה נשמע לי יותר כמו התחמקות
כי את יכולה להסביר וגם אם לא, רואים פה באתר אצל כול המשתמשים את מה שאמרתי כך שזה לא משנה איך זה היה פעם, היות ומה שכתבתי הוא ברור ומוכח, תעקבי ותראי בעצמך
ואגב, כשאני חושב על זה, לטענתך שמשנה כמה זמן אני באתר, אז איך את מציעה להכיר משתמש שנמצא פה בין כמה חודשים לשנה?
אנונימי
שואל השאלה:
תגידי, את שמת לב שרוב המשתמשים פה היחס בין התשובות לפרחים הוא לא יותר משליש בממוצע?
ושמת לב שרוב התשובות פה לא מקבלות פרחים גם אם הן מועילות?
והשאלה בסוף היא איך את מציעה להכיר משמשמשים שנמצאים פה בין כמה חודשים לשנה אם את טוענת שאני לא מכיר את האתר היות ואני רק שנה פה, למרות שזה יותר משנה אבל לא משנה
נשאל אחרת
איך את מציעה לי להכיר פה משתמשים לפי הפרחים או לפי היחס בין הפרחים לתשובות?
ואני מדבר על משתמשים שנמצאים פה בין כמה חודשים לשנה למרות שלדעתי זה לא משנה כי גם אצל משתמשים ישנים היחס בין התשובות לפרחים הוא אותו יחס כמו למשתמשים חדשים
ודרך אגב, עברתי שוב על התשובות שלך, ולא ראיתי שום דבר מיוחד שמשתמש חדש לא יכול להבין
אז כן, זאת התחמקות אלא אם כן תעני לי על מה ששאלתי אותך
תגידי, את שמת לב שרוב המשתמשים פה היחס בין התשובות לפרחים הוא לא יותר משליש בממוצע?
ושמת לב שרוב התשובות פה לא מקבלות פרחים גם אם הן מועילות?
והשאלה בסוף היא איך את מציעה להכיר משמשמשים שנמצאים פה בין כמה חודשים לשנה אם את טוענת שאני לא מכיר את האתר היות ואני רק שנה פה, למרות שזה יותר משנה אבל לא משנה
נשאל אחרת
איך את מציעה לי להכיר פה משתמשים לפי הפרחים או לפי היחס בין הפרחים לתשובות?
ואני מדבר על משתמשים שנמצאים פה בין כמה חודשים לשנה למרות שלדעתי זה לא משנה כי גם אצל משתמשים ישנים היחס בין התשובות לפרחים הוא אותו יחס כמו למשתמשים חדשים
ודרך אגב, עברתי שוב על התשובות שלך, ולא ראיתי שום דבר מיוחד שמשתמש חדש לא יכול להבין
אז כן, זאת התחמקות אלא אם כן תעני לי על מה ששאלתי אותך
אנונימי
דווקא הרוב המוחלט של התשובות המועילות כן מזוכות בפרח(בתנאי כמובן שהן אחת מ-5 שמקבלות פרח)
אני לא חושבת שאנחנו זקוקים לגישה לתשובות כדי לאמוד רצינות של משתמש, לפחות לא בבחינת יחס פרחים-תשובות.
רוב המשתמשים הם בעלי יחס תשובות של בין שליש לרבע פשוט כי רוב המשתמשים שבדקת את הפרופיל שלהם הם משתמשים רציניים. המעטים שהיחס סוטה מהטווח, הם כאלה שמקפידים לענות ראשונים ולענות תשובות מועילות; או להפך, עונים תשובות לא לעניין, ולאחר שחולקו חמשת הפרחים שניתנים בכל שאלה.
בכל אופן זו דעה ועל דעה אין לחלוק. אם אתה חושב שזו לא דרך טובה לאמוד איכות של משתמש זו זכותך כמובן, בכל מקרה אני לא חושבת שלזה התכוון המשורר, לא הגדירו את התכונה הזו מהסיבה הזאת לדעתי.
אני לא חושבת שאנחנו זקוקים לגישה לתשובות כדי לאמוד רצינות של משתמש, לפחות לא בבחינת יחס פרחים-תשובות.
רוב המשתמשים הם בעלי יחס תשובות של בין שליש לרבע פשוט כי רוב המשתמשים שבדקת את הפרופיל שלהם הם משתמשים רציניים. המעטים שהיחס סוטה מהטווח, הם כאלה שמקפידים לענות ראשונים ולענות תשובות מועילות; או להפך, עונים תשובות לא לעניין, ולאחר שחולקו חמשת הפרחים שניתנים בכל שאלה.
בכל אופן זו דעה ועל דעה אין לחלוק. אם אתה חושב שזו לא דרך טובה לאמוד איכות של משתמש זו זכותך כמובן, בכל מקרה אני לא חושבת שלזה התכוון המשורר, לא הגדירו את התכונה הזו מהסיבה הזאת לדעתי.
שואל השאלה:
^^
מבין מה שאת אומרת אבל גם זו טעות בגלל שאני מכיר פה משתמשים שהיחס בין הפרחים לתשובות הוא גדול מאוד ואף עצום ועם כול זה אני מכיר אותם כמשתמשים מאוד רציניים, אבל גם אם נגיד שאת צודקת, עדיין רוב רובם של המשתמשים פה היחס בין הפרחים לתשובות הוא שליש בממוצע גם אם הם לא ממש רציניים ולכן אי אפשר להכיר פה משתמשים לפי זה אלא אם כן תגידי לי שרוב המשתמשים פה הם רציניים, להזכירך שרוב המשתמשים פה לא נותנים פרחים לתשובות מועילות בהכרח אלא יש כאלה שנותנים פרחים לתשובות הראשונות גם אם הם לא בהכרח מועילות, אז לכן מה שאת אומרת הוא לא בהכרח נכון, הנכון הוא שמכירים משתמשים לפי הפרחים שלהם ולא לפי היחס בין הפרחים לתשובות ולכן אני לא יודע למה את מתעקשת על היחס
^^
מבין מה שאת אומרת אבל גם זו טעות בגלל שאני מכיר פה משתמשים שהיחס בין הפרחים לתשובות הוא גדול מאוד ואף עצום ועם כול זה אני מכיר אותם כמשתמשים מאוד רציניים, אבל גם אם נגיד שאת צודקת, עדיין רוב רובם של המשתמשים פה היחס בין הפרחים לתשובות הוא שליש בממוצע גם אם הם לא ממש רציניים ולכן אי אפשר להכיר פה משתמשים לפי זה אלא אם כן תגידי לי שרוב המשתמשים פה הם רציניים, להזכירך שרוב המשתמשים פה לא נותנים פרחים לתשובות מועילות בהכרח אלא יש כאלה שנותנים פרחים לתשובות הראשונות גם אם הם לא בהכרח מועילות, אז לכן מה שאת אומרת הוא לא בהכרח נכון, הנכון הוא שמכירים משתמשים לפי הפרחים שלהם ולא לפי היחס בין הפרחים לתשובות ולכן אני לא יודע למה את מתעקשת על היחס
אנונימי
שואל השאלה:
^^
אני בדקתי משתמשים באקראי לחלוטין בין אם הם רציניים ובין אם לא, ואני רואה שמחלקים פה פרחים על שטויות או שלא מחלקים בכלל
ויש משתמשים רציניים שנותנים תשובות מועילות ועדיין רוב התשובות שלהם בפער הם ללא פרחים וזה כי הם לא עונים בשביל לקבל פרח או מכול מיני סיבות אחרות
וזו לא דעה אלא עובדה שלרוב אי אפשר להכיר משתמשים לפי היחס בין הפרחים לתשובות מהסיבה שאמרתי
ואגב, אני לא יודע איך אתם לא יודעים את זה אבל שמעתי את זה גם ממשתמשים אחרים שאנחנו מכירים משתמשים לפי הפרחים ולא לפי היחס בין הפרחים לתשובות כך שאני בכול זאת מופתע מהתשובות שלכם
^^
אני בדקתי משתמשים באקראי לחלוטין בין אם הם רציניים ובין אם לא, ואני רואה שמחלקים פה פרחים על שטויות או שלא מחלקים בכלל
ויש משתמשים רציניים שנותנים תשובות מועילות ועדיין רוב התשובות שלהם בפער הם ללא פרחים וזה כי הם לא עונים בשביל לקבל פרח או מכול מיני סיבות אחרות
וזו לא דעה אלא עובדה שלרוב אי אפשר להכיר משתמשים לפי היחס בין הפרחים לתשובות מהסיבה שאמרתי
ואגב, אני לא יודע איך אתם לא יודעים את זה אבל שמעתי את זה גם ממשתמשים אחרים שאנחנו מכירים משתמשים לפי הפרחים ולא לפי היחס בין הפרחים לתשובות כך שאני בכול זאת מופתע מהתשובות שלכם
אנונימי
שואל השאלה:
איך זה בדיוק קשור לכמה זמן אני פה באתר?
איך זה בדיוק קשור לכמה זמן אני פה באתר?
אנונימי
שואל השאלה:
^^^למרות האיחור הגדול בתשובה אני מוכרח להדגיש שמה שכתבת שרוב התשובות מקבלות פרח ובתנאי שהם מהראשונות, אז תני לי לבשר לך שזה פשוט שטויות, רוב התשובות לא מקבלות פרח גם אם הם מה 5 הראשונות וזאת עובדה, כי אחרת לרוב המשתמשים הרציניים היה רוב התשובות פרחים, וגם למשתמשים הלא רציניים, כי מחלקים פה פרחים על שטויות, אז לכן היה חשוב לי להדגיש למרות האיחור הגדול שאת פשוט טועה וכותבת שטויות ושאין לי מושג איך הגעת למסקנה השטותית הזאת, רציתי לכתוב לך את זה ממזמן, פשוט לא מצאתי את הזמן, אז לכן אני כותב לך עכשיו, וזה כהמשך לתשובתי הקודמת, שלהכיר משתמשים מהיחס בין הפרחים לתשובות זה שטויות, אבל כנראה שאת או אתן תתפסו על התשובות שלכן ועל המסקנה שאפשר להכיר משתמשים מהיחס בין הפרחים לתשובות גם אם זה לחלוטין לא נכון, אז לכן אין פה על מה להתווכח בכלל או יותר נכון לומר אין עם מי להתווכח כי אתן תמשיכו לטעון את השטויות האלה. אז רק היה חשוב לי להדגיש לכן את הנקודה
^^^למרות האיחור הגדול בתשובה אני מוכרח להדגיש שמה שכתבת שרוב התשובות מקבלות פרח ובתנאי שהם מהראשונות, אז תני לי לבשר לך שזה פשוט שטויות, רוב התשובות לא מקבלות פרח גם אם הם מה 5 הראשונות וזאת עובדה, כי אחרת לרוב המשתמשים הרציניים היה רוב התשובות פרחים, וגם למשתמשים הלא רציניים, כי מחלקים פה פרחים על שטויות, אז לכן היה חשוב לי להדגיש למרות האיחור הגדול שאת פשוט טועה וכותבת שטויות ושאין לי מושג איך הגעת למסקנה השטותית הזאת, רציתי לכתוב לך את זה ממזמן, פשוט לא מצאתי את הזמן, אז לכן אני כותב לך עכשיו, וזה כהמשך לתשובתי הקודמת, שלהכיר משתמשים מהיחס בין הפרחים לתשובות זה שטויות, אבל כנראה שאת או אתן תתפסו על התשובות שלכן ועל המסקנה שאפשר להכיר משתמשים מהיחס בין הפרחים לתשובות גם אם זה לחלוטין לא נכון, אז לכן אין פה על מה להתווכח בכלל או יותר נכון לומר אין עם מי להתווכח כי אתן תמשיכו לטעון את השטויות האלה. אז רק היה חשוב לי להדגיש לכן את הנקודה
אנונימי
שואל השאלה:
ואני חוזר ומדגיש שזה לא דעה אלא עובדה למה את מתעקשת לומר שזה דעה?
ואני חוזר ומדגיש שזה לא דעה אלא עובדה למה את מתעקשת לומר שזה דעה?
אנונימי
שואל השאלה:
ואהבת לרעך כמוך כמו פיצה
קראתי שוב את התשובה שלך ואם הבנתי נכון זה נראה שאת מסכימה איתי שאי אפשר לעמוד את רצינותו של המשתמש מהיחס בין הפרחים לתשובות. האם הבנתי נכון?
ואהבת לרעך כמוך כמו פיצה
קראתי שוב את התשובה שלך ואם הבנתי נכון זה נראה שאת מסכימה איתי שאי אפשר לעמוד את רצינותו של המשתמש מהיחס בין הפרחים לתשובות. האם הבנתי נכון?
אנונימי
לא, אני לא מסכימה עם הדעה שלך.
שואל השאלה:
את ראית משתמשים שהיחס שלהם בין הפרחים לתשובות הוא יותר משליש או רבע? למרות שיש כאלה שעונים מאנונימי או שעונים לשאלות לא בשביל לקבל פרח ולכן הפער אצלם הוא משמעותי יותר, ולכן אי אפשר להכיר אותם על פי היחס הזה
והאם את חושבת שאחרי מה שהסברתי שאפשר להכיר משתמשים לפי היחס הזה?
את ראית משתמשים שהיחס שלהם בין הפרחים לתשובות הוא יותר משליש או רבע? למרות שיש כאלה שעונים מאנונימי או שעונים לשאלות לא בשביל לקבל פרח ולכן הפער אצלם הוא משמעותי יותר, ולכן אי אפשר להכיר אותם על פי היחס הזה
והאם את חושבת שאחרי מה שהסברתי שאפשר להכיר משתמשים לפי היחס הזה?
אנונימי
ציטוט "קראתי שוב את תשובתך, אם הבנתי נכון את מסכימה איתי ____ האם הבנתי נכון?"
לשאלתך, לא אני לא מסכימה.
עם ה-עובדה שלך
לשאלתך, לא אני לא מסכימה.
עם ה-עובדה שלך
ואנונימי יקר, מציעה לך לשחרר. זה לא בריא להתקע כל כך הרבה זמן על אותה בעיה.
שואל השאלה:
אתן יודעות מה? (רגע לפני שאני "משחרר") נניח שאתן צודקות שיש משתמשים שהיחס הוא יותר גדול משליש או רבע, האם לא חשבתם שמשתמשים אלו עונים מאנונימי או לאחר שחולקו ה 5 פרחים או שהם עונים תשובות ששואל השאלה לא מסכים איתן ולכן לא נותן להם פרח? האם לא חשבתם על זה? מה שאומר שלא בהכרח שהיחס מעיד על רצינותו של המשתמש, האם אתן מכירות בעובדה הזאת או כפי שאתן קוראות לזה "דעה"?
אתן יודעות מה? (רגע לפני שאני "משחרר") נניח שאתן צודקות שיש משתמשים שהיחס הוא יותר גדול משליש או רבע, האם לא חשבתם שמשתמשים אלו עונים מאנונימי או לאחר שחולקו ה 5 פרחים או שהם עונים תשובות ששואל השאלה לא מסכים איתן ולכן לא נותן להם פרח? האם לא חשבתם על זה? מה שאומר שלא בהכרח שהיחס מעיד על רצינותו של המשתמש, האם אתן מכירות בעובדה הזאת או כפי שאתן קוראות לזה "דעה"?
אנונימי
שואל השאלה:
את מודעת לזה שמה שאת כותבת הוא פשוט לא נכון? ואת אפילו לא נתת לי הסבר הגיוני
וחוץ מזה שלא ענית לי על השאלה האחת שלפני האחרונה, והעדפת לענות לי על השאלה עם ה-עובדה, שזה כבר סימן שאלה קטן
את מודעת לזה שמה שאת כותבת הוא פשוט לא נכון? ואת אפילו לא נתת לי הסבר הגיוני
וחוץ מזה שלא ענית לי על השאלה האחת שלפני האחרונה, והעדפת לענות לי על השאלה עם ה-עובדה, שזה כבר סימן שאלה קטן
אנונימי
נכון, אני מודעת לזה, ההסבר שלי הוא חסר הגיון, אין בו שמץ של הגיון, מנותק מהמציאות. ואיך הגעתי למסקנה הזאת? אלוהים יודע.
אבל, אני עדיין חושבת ככה.
אבל, אני עדיין חושבת ככה.
שואל השאלה:
טוב, התשובות שלך הן תמיד מתחמקות אז כפי שכתבת *אני לא לוקח אותך ברצינות*
טוב, התשובות שלך הן תמיד מתחמקות אז כפי שכתבת *אני לא לוקח אותך ברצינות*
אנונימי
שואל השאלה:
איפה ראית פה בדיוק ראש בקיר? פיספסתי משהו? היחידה או היחידות שהולכות פה עם ראש בקיר אלו אתן, אז די לחירטוטים, תעשו לעצמכן טובה, ועוד מדברת איתי על רמה שאני לא יודע אם את יודעת אפילו מה זה בכלל, בינתיים אני זה שיורד לרמה שלכן, לצערי
אז מציע לך להרגע בהקדם האפשרי עם התגובות האלו אם זה כול מה שיש לך לומר
איפה ראית פה בדיוק ראש בקיר? פיספסתי משהו? היחידה או היחידות שהולכות פה עם ראש בקיר אלו אתן, אז די לחירטוטים, תעשו לעצמכן טובה, ועוד מדברת איתי על רמה שאני לא יודע אם את יודעת אפילו מה זה בכלל, בינתיים אני זה שיורד לרמה שלכן, לצערי
אז מציע לך להרגע בהקדם האפשרי עם התגובות האלו אם זה כול מה שיש לך לומר
אנונימי
היה אחלה שיח, ערב נעים
שואל השאלה:
^טוב מאוד תורידי את העדכונים באמת הגיע הזמן, הרי בכול מקרה אין לך מה לענות אז הכי קל להוריד עדכונים שזו ההתחמקות הכי טובה שקיימת
ולפני שאני אסתכל איך אני מתנהג קודם תסתכלי איך את מתנהגת שאת הראשונה שהתחלת לרדת על השאלות שלי במקום לענות לעניין, אז די לחרטט
ועדיין את ממשיכה לטעון את אותו החירטוט ומנסה לרדת לרמה הזאת שוב ושוב שאני זה שלא קולט שאין פה אפילו מה לקלוט, אבל בשביל החירטוט זאת תשובה מצויינת, כשאין לבן אדם מה לענות אז הוא מתעקש לטעון שהשני פשוט לא קולט, נו בוודאי הרי אין התחמקות טובה מזו
ואני לא מדבר על זה שאת סותרת את עצמך שאת כותבת שנמאס לך "להתווכח על זה" אבל בפרטי זה בסדר, אז בואי אני אגלה לך סוד, שאין הבדל בין פה לפרטי, את פשוט יודעת שזה לא יקרה אז לכן את מציעה את זה
אז בקיצור די לחרטט את רק עושה מעצמך צחוק, ובשביל שזה לא יהיה בשאלה שכולם יראו את החירטוטים שלך את מעדיפה להעביר את זה לפרטי שרק אני אראה אותם, לא יקרה
^טוב מאוד תורידי את העדכונים באמת הגיע הזמן, הרי בכול מקרה אין לך מה לענות אז הכי קל להוריד עדכונים שזו ההתחמקות הכי טובה שקיימת
ולפני שאני אסתכל איך אני מתנהג קודם תסתכלי איך את מתנהגת שאת הראשונה שהתחלת לרדת על השאלות שלי במקום לענות לעניין, אז די לחרטט
ועדיין את ממשיכה לטעון את אותו החירטוט ומנסה לרדת לרמה הזאת שוב ושוב שאני זה שלא קולט שאין פה אפילו מה לקלוט, אבל בשביל החירטוט זאת תשובה מצויינת, כשאין לבן אדם מה לענות אז הוא מתעקש לטעון שהשני פשוט לא קולט, נו בוודאי הרי אין התחמקות טובה מזו
ואני לא מדבר על זה שאת סותרת את עצמך שאת כותבת שנמאס לך "להתווכח על זה" אבל בפרטי זה בסדר, אז בואי אני אגלה לך סוד, שאין הבדל בין פה לפרטי, את פשוט יודעת שזה לא יקרה אז לכן את מציעה את זה
אז בקיצור די לחרטט את רק עושה מעצמך צחוק, ובשביל שזה לא יהיה בשאלה שכולם יראו את החירטוטים שלך את מעדיפה להעביר את זה לפרטי שרק אני אראה אותם, לא יקרה
אנונימי
שואל השאלה:
^אגב השאלה הייתה מופנית גם אלייך אבל משום מה את בחרת שלא לענות, אני חושב שזה כבר עונה בעד עצמו, כי שלא עונים, זה כנראה מהסיבה שאין מה לענות, אז עכשיו תכתבי שיש לך ואת לא מעוניינת או כול מיני תירוצים, אבל אלו רק תירוצים, תשובה לא נתת למה ששאלתי אז כנראה שפשוט אין
^אגב השאלה הייתה מופנית גם אלייך אבל משום מה את בחרת שלא לענות, אני חושב שזה כבר עונה בעד עצמו, כי שלא עונים, זה כנראה מהסיבה שאין מה לענות, אז עכשיו תכתבי שיש לך ואת לא מעוניינת או כול מיני תירוצים, אבל אלו רק תירוצים, תשובה לא נתת למה ששאלתי אז כנראה שפשוט אין
אנונימי
שואל השאלה:
^את אומרת את זה לי או לה? כי אם את אומרת את זה לי, אז כדאי שקודם תגידי את זה לה כי היא התחילה עם זה אם לא שמת לב, אני בסך הכול עניתי לה באותה המטבע, אולי קצת יותר חריף כי היא בכוונה מורידה אותי לרמה נמוכה
^את אומרת את זה לי או לה? כי אם את אומרת את זה לי, אז כדאי שקודם תגידי את זה לה כי היא התחילה עם זה אם לא שמת לב, אני בסך הכול עניתי לה באותה המטבע, אולי קצת יותר חריף כי היא בכוונה מורידה אותי לרמה נמוכה
אנונימי
די עם זה, זה לא נעים.