7 תשובות
שואל השאלה:
כאילו בנות עד כמה רחוק אתן הולכות עם המגע בינך לבין הבסט?
כאילו בנות עד כמה רחוק אתן הולכות עם המגע בינך לבין הבסט?
אנונימית
אם תגידי לה משהו זה ירחיק אותה... וואי לא יודע
את לא אמורה לעשות כלום תמשיכו בחברות שלכן זה מדהים בעיניי ושימו פס על העולם אל תתני לעצמך להרגיש לא בנוח בגלל אנשים
אני והחברה הכי טובה שלי גם ככה היינו כיום פחות כי אנחנו לא חיות יחד אבל כשחיינו בצעירותנו היינו ממש ממש ממש מוגזם וכולם היו בטוחים שאנחנו זוג גם ההורים שלנו גם חברים קרובים ורחוקים גם ההנהלה בבתי הספר (עברנו יחד כמה בתי ספר) ולא היינו! זה בסדר זה בנות הכל טוב, לדעתי לפחות.
החברות שלכן נשמעת ככ יפה
וואי חיים באמת שהכל טוב אני וחברות הכי טובות שלי גם ככה.. הרבה בנות (כשהן חברות טובות) מתנשקות ולפעמים גם מתקלחות ביחד.. זה ממש לא ביג דיל ובאמת שהכל בסדר
שימי זין על הסביבה.. כל עוד את יודעת שאת לא נמשכת לבנות הכל טוב
אני אגיד לך יותר מזה אני בי ורק חברות טובות שלי יודעות על זה (הן סטרייטיות) ובחיים לא הייתה להם בעיה לישון איתי באותה מיטה או להתנשק איתי (פיקות וכזה) כי הן יודעות שגם אם הן יעשו את זה הן לא בהכרח הטעם שלי (הן מממשש לא הטעם שלי) אז באמת שהכל טוב
שימי זין על הסביבה.. כל עוד את יודעת שאת לא נמשכת לבנות הכל טוב
אני אגיד לך יותר מזה אני בי ורק חברות טובות שלי יודעות על זה (הן סטרייטיות) ובחיים לא הייתה להם בעיה לישון איתי באותה מיטה או להתנשק איתי (פיקות וכזה) כי הן יודעות שגם אם הן יעשו את זה הן לא בהכרח הטעם שלי (הן מממשש לא הטעם שלי) אז באמת שהכל טוב
חח חח חח אני וחברה הכי טובה שלי ככה בדיוק ואנחנו גם ישנות באותה מיטה ומתחבקות הרבה ולא אכפת לנו "לדפוק בוסה" ואנחנו מסתלבטות על כולם שאנחנו ביחד בציניות (אני בי והיא פאן). ההומור שלי שבור ככ אמאלה.
אוקיי לשאלה: אני חושבת שאם תדברי עם חברה שלך ותגידי לה שזה מפחיד אותך שתתרחקו אז זה כבר יקדים תרופה למכה. ורוב הבנות ככה אז אני לא חושבת שיש פה בעיה.
אוקיי לשאלה: אני חושבת שאם תדברי עם חברה שלך ותגידי לה שזה מפחיד אותך שתתרחקו אז זה כבר יקדים תרופה למכה. ורוב הבנות ככה אז אני לא חושבת שיש פה בעיה.
באותו הנושא: