9 תשובות
נראלי תקשיבי לו הוא יודע מהחיים שלו
שואל השאלה:
גם אני יודעת כל פעם שצריכה ללכת להוציא אז הוא מתחיל זה מעצבן לא באלי שישלמו עליי או יביאו לי באלי מהכסף שלי
אנונימית
זה בא מדאגה אבל את צודקת את צריכה להתמודד בעצמך כל הכבוד שעמדת בזה!
אני לא יודע בת כמה את אבל את תצטרכי ללמוד למשוך לבד סכומים כמו שאני למדתי לשמור על הדברים שלי אם את שואלת אותי הוא יירגע בסוף וטוב שעמדת על שלך במיוחד אם את אומרת שזה כל פעם שאת עומדת למשוך זה ככה
שואל השאלה:
אמרתי לו מבינה שאתה דואג אבל נמאס לי לקחת כסף ממך ולבזבז עד שיש לי משלי באלי לקחת ממנו ולבזבז אתה צריך להתרגל לזה שלא יבקש ממך יותר כסף כי יש לי אתה לא צריך לקחת הלוואה בגללי יש לי כסף אתה צודק שאני יחזיר תכסף אז זה לא הלוואה אבל נמאס מזה אל כעס עליי תיהיה רגוע הכל טוב ואני בת 18
אנונימית
שואל השאלה:
עם זה לא היה 3 אלף שקל והיה מדובר ב200 שקל סבבה הייתי לוקחת ממנו אבל לא נעים לי להגיד שזה 3 אלף
אנונימית
את צודקת לדעתי
אמרת יפה :)
הוא יירגע תני לו קצת זמן