9 תשובות
תתקשרי שוב או תשלחי הודעה
אל תפחדי יש משטרה של סייבר
שואל השאלה:
מה?
מה?
?
חשבתי שאת מפחדת להתקשר עזבי לא הבנתי
שואל השאלה:
טוב אז אני שולחת לו הודעה
טוב אז אני שולחת לו הודעה
סבבה תעדכני
שואל השאלה:
הוא ענהה והוא אמר שהוא מהפיצריה ויתקשר מחר :):) תודה לך שאמרת לי לשלוח לו 3>
הוא ענהה והוא אמר שהוא מהפיצריה ויתקשר מחר :):) תודה לך שאמרת לי לשלוח לו 3>
אהה חח בהצלחה
באותו הנושא: